1 Van onze zoons stond eergisteren met zijn middelvinger op de foto en ik dacht dus laat ik eens een topic starten met echo foto's waar de baby net iets grappigs op doet! Peutert jouw dochter net in haar neus of grijpt je zoon zich net bij zijn balletjes vast? Of steken ze net zoals bij mij hun middelvinger op? Of iets anders grappigs. Plaats dat dan hier!
Leuk topic haha...er zullen vast meerdere echo's zijn waar je om moet lachen Bij deze ook onze rebelse zoon Hij staat gedraaid maar gyn wou close up maken van zn handjes. ..f.y. dacht die haha
Hahaha!! Offtopic: Natasjee, gefeliciteerd met je zoons. Drie zoons, wat bijzonder!!! En Birds, succes deze week!! Ik ben je vorige week voorgegaan en het was moooooooi!!!!! <3
Hahaha, nog zo een!! En idd, succes birds! Spannend! Zouzograag, dank je wel en jij gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje!
Dank jullie wel dames! Zouzograag, je bent me gewoon voor gegaan...jaloers haha! Gefeliciteerd meid! Natasjeee dat word me wat met drie rebelse zonen Ik houdt je in de gaten!
Hier mijn zoontje met zn handjes onder zijn kin, alsof hij een beetje verveeld zat te wachten totdat hij eruit mocht
Grappige foto's! Hier ook één, op 13 weken, het handje lijkt in dit shot heel raar (op het filmpje zie je het niet, het was echt deze seconde) waardoor het lijkt alsof de baby een sigaret zit te roken...
Hier was ik net 11 weken zwanger, rechtop in mijn buik! Wat grappig die middelvingers en duimen haha.
Wat een leuk topic! Hier nog geen echo waar je handjes en voetjes lan onderscheiden di komen pas vanaf 17 juni. Maar ik blijf wel ff kijken hier haha.