Niet dat ik zou kunnen bedenken, het was zoals altijd donkere urine, want ik stop altijd een paar uur voor ik ga slapen al met drinken als ik de dag erna ga testen.
Hopen op een bizarre verklaring/productiefout of wat dan ook. Morgen heb je duidelijkheid, succes met de spanning tot dan, ik hoop met je mee!
Had jij ook een lichtere test een dag na een donkerdere test? En verschilde het veel? Ik hoop nog even voor morgenochtend, maar ben toch bang dat het weer einde oefening is...
Ik had de eerste gedaan op zaterdagmiddag. Toen op zondagochtend de volgende en die was lichter. Was toen in Spanje op vakantie en had geen testen meer dus complete stress. Maandag naar de apotheek gegaan voor clear blue, moesten besteld worden dus dinsdagmiddag pas kunnen testen , gaf netjes 2-3 weken aan gelukkig. Bovenste was de eerste test, onderste dag erna. In t echt is t verschil groter, heb ze nog liggen hier..
Owwwww wat super super geweldig nieuws. Keek stiekem tussen door zo vaak of ik al posi bericht van je las. Zorg dat je je zoveel mogelijk ontspant... en heb vertrouwen. Dikke knuf en van harte! Ps. Lees nu de rest pas... ik denk aan je! En hoop van harte dat vandaag de test donkerder was.
Mijn test was vanochtend weer lichter. Het heeft helaas weer niet zo mogen zijn. Ik ben gestopt met al mn medicatie en verwacht dat het over 2-3 dagen op gang komt.