Vanaf vier maanden is de groei van mijn baby minder geworden. Ik weet dat dat normaal is, maar nu groeit hij vrijwel niet meer! Hij krijgt sinds twee weken bijvoeding maar veel is dat nog niet natuurlijk. Ook krijgt hij nu bijna twee maanden ranitidine. Zou het daarmee te maken kunnen hebben?
Hoi, ik heb dat precies zo. Sinds dag hij 4 maanden is tot nu ongeveer 300 gram aangekomen. Stond 2weken stil in groei! Was bij mij door 4 maanden dip, menstruatie en papfles en ja ook door de reflux waar hij ook sinds een week of 6 ranitidine voor gebruikt. Snap hoe vervelend het is.
Wat doet de papfles er dan toe? Ik geef dat sinds drie dagen en wil er wel mee doorgaan. Ik krijg eindelijk wat slaap.
Zodra je begint met bijvoeding vertoont de groeicurve vaker wel dan niet een dipje. Maak je dus niet teveel zorgen, het hoort erbij.
Hij is niet veranderd verder dus erg veel zorgen maak ik me niet, maar ik ben blij met de herkenning.
Opde papfles sliephij langer. Maar door zn reflux drinkt hij veel kleine hoeveelheden. Gevolg wel vulling maar sloeg daarbij wel een voeding over.