Hoi dames, Ben ik weer . Ik zat me eerst zorgen te maken over dat m'n zoontje misschien teveel melk binnen zou krijgen. Hij krijgt: 4x200 en de 5e een klein flesje (90/2) anders komt íe om 1u snachts. Nu ineens na een fikse griep laat hij heel veel staan. Vaak 70cc van bijna alle flessen. De ochtendfles gaat vaak wel op. Gisteren om 12u heeft hij een broodje op en wat diksap. Deze fles van 200cc laten vallen en ging goed. Vandaag 1/2 sneetje brood en wat diksap. Vond ik wat weinig en heb er een klein flesje bij gegeven, 60/2. Dit ging goed. Sterker nog, hij mocht om 16u weer een fles, maar niet veel trek. Is dit nog de uitwerking van de griep? (hij is nog snel moe) of is het met 7 mnd zo dat m'n zoontje het zelf gaat regelen en moet ik hem hierin volgen? En dus moet accepteren dat hij vaak 70cc laat staan. Tis niet zo dat zijn bijvoeding geweldig goed gaat, ook door de griep. Wilde tijdens griep niks eten en nu bouwen we dat weer op en dat gaat wel okee.
Kan van de griep zijn, Tim heeft de hele vorige week nauwelijks gegeten en gedronken omdat hij ziek geweest is. Maar ook kans dat hij behoefte krijgt aan minder, dus misschien even een combinatie. Zit je al op nr. 2? Dan zou ik wel iets gaan afbouwen, want daarvan is max 24 schepjes dacht ik (weet t niet zeker).
miss nasleep van de griep.. en anders misschien flessen af gaan bouwen als ie echt geen trek meer in de melk krijgt. voor nummer 2 is 800cc de max, dus bijvoorbeeld 4x 200 cc
Hij krijgt Pepti nr. 2 en mocht van de voedingsdeskundige een 5e flesje aanbieden. Maar nu kom ik toch niet meer over de 24 schepjes heen. Die 12u fles laat ik eruit en kom dan op 3x200 uit en 1x90/2. Dus prima. En van die 3x200 laat hij ook veel staan. Mijn zoontje is altijd een vreetzak geweest! Dus deze omslag is nieuw voor mij! Ook wilt hij zijn flesje niet meer op schoot . Ik denk zelf dat hij dan te moe is. Ik breng hem dan naar bed en geef dan in z'n bedje z'n fles en dan drinkt hij wel. Iemand een idee hoe dit komt?? Het is zo'n omslag dat minder drinken...moet echt even wennen.
misschien een groei spurtje gehad en nu ff weer wat minder? mijn dochter die kon ook heel wat weg drinken..maar nu sinds 3 weken drinkt ze nog maar 2 flessen.. waarvan ze soms ook nog wat laat staan.. ze is de laatste 4 maanden dan ook onwijs hard gegroeid .. dat zal nu dus wel wat minder hard gaan snap wel dat je ff denkt van HEUH? haha ..
Dat zou best kunnen! Onze zoon groeit inderdaad heel goed! En nog nasleep van de griep geloof ik ook. Ja dronk altijd z'n flessen leeg. En z'n 5e fles weglaten is nooit gelukt. Das ook zo gek, overdag minder trek. Maar rond 23u wordt hij wakker voor een fles . Gaat misschien inhalen. Hij geeft dus wel duidelijk aan wanneer hij wel of niet wilt drinken.
hihi ja hier dus ook 1tje die onwijs hard groeide..ruim een kg per maand. eerst dronk zij ook altijd om 23u nog een fles..maar dan sliep ze snachts erg slecht omdat ze dan uit der diepe slaap ontwaakt werd.. nu krijgt ze 19:30 der laatste fles en slaapt ze negen van de 10x door. met 3 maanden kreegt ze 2x200 en 2x 165 cc.. met 4,5 maand 4x 200 met 5 maanden 3x200 en nu dus nog maar 2x 200 .. ze is ook echt onwijs hard gegaan..ze was bij de geboorte 3110 gr en 49cm , en nu bijna 10 kg !! en ruim 72 cm
Wauw wat is je dochter gegroeid zeg!!! M'n zoontje was bij geboorte 3650gram en met 6mnd 9,2kg en 72cm . Hij had altijd honger!!! Vannacht heel onrustig, rode wang en spuitpoep....misschien krijgt ie wel een tandje?!!?!?!
Ahw goss..ja dat zou ook zeker kunnen Ja ze is hard gegroeid toen ik nog bv gaf ging t niet zo hard hihi