zwanger, maar bang voor nieuwe miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door karin08, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin08

karin08 Lid

16 feb 2012
    5
    0
    0
    Hoi hoi,

In november heb ik een miskraam gehad bij ongeveer 6 weken (pas in de 11de week ontdekt bij de ego).
    Nu ben ik opnieuw zwanger, 6 weken en 1 dag. Ik sta helemaal stijf van de zenuwen want ik ben ontzettend bang dat het opnieuw niet goed zal gaan.:( Ik haal me ook van alles is mijn hoofd.
    Bij mijn menstruatie en de miskraam zelf had ik niet extreem veel bloedverlies de afgelopen maanden. Ik heb op internet gelezen dat dat een teken is van een te dun baarmoederslijmvlies, wat ook de oorzaak zou kunnen zijn van mijn miskraam.
    Volgende week dinsdag heb ik pas de ego, duurt voor mijn gevoel nog heel lang.
    Zijn er mensen die hier ervaringen mee hebben met een te dun baarmoederslijmvlies? en verliezen zij bij de menstruatie dan ook minder bloed?

Groetjes Karin

2. angie23

angie23 Niet meer actief

Hey meid,

Ik heb geen antwoord op je vraag wellicht kan je dit met je gyn of vk bespreken? Ik begrijp dat het spannend is om nu weer zwanger te zijn maar lees niet teveel op internet, dat maakt je helemaal gek! En stress is helemaal niet goed voor je beeb.

Probeer je zinnen te verzetten tot dinsdag (makkelijk gezegd)
    Ik duim voor een goede echo!
    Sterkte ermee.

3. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Idd. Vraag raad aan je vk! Zij kunnen je misschien geruststellen. Ik heb geen idee of dat de oorzaak zou kunnen zijn. Volgens mij in de meeste gevallen een aanlegfout van het vruchtje. Je zou ook kunnen vragen om een echo bij 7 weken. Mijn vk bood dat zelf aan. Bij mij 2 keer mis bij 6 weken dus herken die stress hoor! Was heel blij toen ik die periode in elk geval goed door was gekomen. En vond het wachten op de eerste echo ook vreselijk. Bij de zwangerschap die goed ging had ik em ook bij 8 weken. Jee, wat duurt dat dan lang. Als alles goed is bij 7 weken dan is er een hele grote kans dat het goed afloopt dus dat kan misschien wat ontspanning geven.
    Heel veel sterkte met afwachten. Bedenk dat je er geen invloed op hebt en dat de kans dat het goed gaat nog altijd veel groter is dan dat het weer mis gaat. Op internet lees je vooral de slechte verhalen dus voor je gemoedsrust...

4. Isa

Isa Actief lid

16 apr 2006
    238
    0
    0
    Sorry, heb niet goed gelezen. Je hebt de echo idd al bij 7 weken gelukkig. Nog een paar dagen te gaan dus... Ik had bij beide mk's niet echt veel meer bloedverlies dan bij menstruatie. Hoeveel bloed je verliest is ook bij iedereen anders. Volgens mij wordt er bij de eerste echo ook gekeken naar de dikte van het baarmoederslijmvlies dus dan zou je er naar kunnen vragen.

Nogmaals sterkte met het doorkomen van deze dagen en hopelijk goed nieuws dinsdag!

5. chulla

chulla Bekend lid

17 apr 2009
    609
    0
    0
    noord brabant
    Ken het gevoel zelf ook meegemaakt.
    Denk dat iedereen die een mk heeft gehad die angst wel heeft.
    Probeer niet te stressen dat is zeker niet goed voor je.
    Blijf positief denken(makkelijk gezegt i know) maar het komt goed meid ik duim voor je.

Deel Deze Pagina