Zes weken na val op hoofd nog een "bult"

Discussie in 'De lounge' gestart door Vaasje, 28 feb 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TanjaK

    TanjaK Bekend lid

    29 mei 2019
    834
    640
    93
    Vrouw
    Ik ben als kind tegen een stoeprand gevallen met mijn voorhoofd en heb daar nog steeds een bult. Het is wel egaal geworden zodat het niet echt opvalt, maar wordt wel duidelijker als ik erg moe ben.
     
  2. Eruanna

    Eruanna Bekend lid

    13 mei 2013
    919
    903
    93
    Ja dat heeft onze zoon ook! In één wang zit een deukje, lachdeukjes zitten volgens mij ook altijd aan beide kanten toch? Bij hem is het iig gekomen nadat zijn zus hem een keer keihard tegen de prullenbak heeft gegooid :confused: Je ziet het meteen als hij praat of lacht. Maar het is niet lelijk ofzo, dus prima.
     
  3. Lafelife

    Lafelife Fanatiek lid

    25 apr 2017
    1.604
    1.064
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook jammer. Ik heb mijn zoon net opgehaald met een snee naast zijn oog:cry:. Ongelukje op school met een fiets. Hopelijk geneest het mooi. Maar altijd zo balen als er wat kapot is in het gezicht. En nog geluk gehad ook. Het is vanaf de ooghoek, precies in de lachrimpel en dan twee cm lang. En niet diep. Gelukkig niet in het oog:eek:.
     
  4. Anouk2005

    Anouk2005 VIP lid

    21 mrt 2012
    21.949
    15.249
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ojee dat is zeker vervelend. Zal vast wel goed genezen en gelukkig niet in het oog.
    Beterschap!!
     
    Lafelife vindt dit leuk.
  5. Stoer of Lief

    18 jan 2014
    51
    59
    18
    NULL
    NULL
    Toevallig vandaag een.herinnering van 8 jaar geleden gehad op fb.
    Inmiddels dus 8 jaar verder. En nog steeds een kleine verdikking. Als hij boos of moe is dan is het nog wel duidelijk zichtbaar....
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina