Miskraam of buiten baarmoedelijke zwangerschap!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 313sj, 10 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 313sj

313sj Lid

21 aug 2011
    20
    0
    0
    Utrecht
    Hallo,

Ik heb een vraagje,

Ben 4 1/2 maand geleden bevalllen.. 6 wkn na bevalling gewoon ongesteld geworden en aarna ook gewoon normaal.
    Ik ben 4 weken terug weer ongesteld geworden, dat hield 5 dagen aan en toen 3 dagen gestopt en toen begon het bloeden weer. Ook gepaard met pijn net als bij het menstrueren. Een paar dagen later werd ik wakker met enorme steken in mijn rechter zij, zo pijn dat geen enkele houding. Te houden was. Dokter gebeld en kon gelijk terecht.
    Ze zeiden dat ik een ontsteking had aan mijn eierstok en heb daarvoor antibiotica gekregen. Echter hielp deze na een week nog steeds niet ik werd er alleen maar beroerder van door de bijwerkingen.
    Dokter weer gebeld, , moest plas afgeven voor evt een blaasontsteking.
    Vond dit erg raar want had helemaal geen symptonen van een blaasontsteking. Ik had gelezen over een bbz en vond het er verdacht veel op lijken allemaal. Test gedaan en jahoor, positief. Doorverwezen naar gyn. Bloed geprikt en mijn hgc was 636. Er was alleen niets te zien in mijn baarmoeder behalve watvocht en een slijmvlies, en bij eileiders ook niets te zien.
    2 dagen later moest ik terug komen en weer bloed prikken en een inwendige echo. Weer niks te zien en mij hcg waarde was langzaam gedaald naar 615....? Nu moet ik weer 2 dagen afwachten om te kijken hoe het dan is. Maar met buitenbaarmoedelijk moet het langzaam stijgen en miskraam dalen maar moet er dan niet iets te zien zijn mocht het een komende miskraam zijn? En 636 hcg waarde is toch best hoog? Ik kan nooit ver zijn.

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

Helaas kan ik hier echt geen uitspraak over doen, het ziekenhuis weet hier echt meer van. Als je zwanger bent zoals de test zegt en je het dus, moet de zwangerschap ergens zitten. Ik begrijp dat ze hem niet in de baarmoeder kunnen vinden, en dat er daarom nog een kans is dat hij er buiten zit. Soms is dit inderdaad erg moeilijk te vinden en is het beeld ook ingewikkeld. Wel leert mijn ervaring en kennis dat er erg veel buikpijn gepaard gaat met een bbz, en dat heb jij niet de hele tijd. Toch kan het daarmee ook weer niet uitgesloten worden. Spannend dus even.
    Sorry dat ik je niet verder kan helpen

Groeten evelien

Deel Deze Pagina