Bloedverlies maar geen krampen

Discussie in 'Miskraam' gestart door OemRomaissa, 28 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    lieve allemaal

vandaag ben ik 5.6 dagen zwanger.
    vanaf mijn nod heb ik al rose/oranje en soms bruine afscheiding.
    dit allemaal zonder krampen en stolsels

maar gisteren werd het ineens helderrood, maar zonder krampen en stolsels, toen ik na het toilet ging zat het zelfs in me onderbroek (dit was bruin)

ik ben uiteindelijk dus gisteren naar de hap geweest en toen werd ik doorgestuurd voor een echo. in het ziekenhuis was een mooie vruchtzak te zien, de precies paste bij de zwangerschapsduur

maar onder het vruchtzakje is veel vocht = bloed te zien!
    maar wat dit bloed betekende en waar het vandaan komt weten ze niet

tot nu toe was de arts heel erg positief omdat het er goed uit zag en ik geen krampen etc heb

over 2 weken mag ik opnieuw komen en ondertussen ga ik aanstaande zondag een week op vakantie

enfin,

ik dacht dat ik na de inwendige echo direct zou gaan bloeden (na gemeenschap zat ik ook onder t bloed namelijk) maar dat gebeurde niet. maar vanacht ging ik naar het toilet en ik plas. toen ik me wilde afwegen zat ik rood op het wc papier, ik kijk in de toilet pot en het bleek dat ik weer veel helderrood bloed was verloren. zonder stolsels weer. ook vanochtend plas ik rood en heb ik tijdens het afgeven echt rood wc papier.

maar weer geen stolsels en krampen.

ik voel me nu zo onzeker. misschien komt de bloeding door de inwendige echo?

ps ik hoef geen maandverband in want het komt alleen tijdens het plassen en afvegen

zijn er hier dames die ook last hebben./hadden van bloedverlies maar waarbij de zwangerschap toch goed bleef gaan?

xx

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Zelf geen ervaring mee, maar bij bloedverlies gaat 50% gewoon goed en de andere 50% wordt wel echt een miskraam.
    Omdat je geen stolsels verliest, is dat in principe een goed teken.
    Bloedverlies is voor VK en gyn wel altijd reden om rust te adviseren, dus zorg dat je die rust ook neemt.

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    jeetje meid jij hebt ook al flink wat miskramen gehad!!
    ik heb er wel ervaring mee zowel slecht als goed.
    ik heb 5 miskramen gehad waarvan er ook een paar begonnen zoals jij schrijft maar ik heb ook 1 keer gehad dat ik echt helemaal leeg liep het was soms niet op te vangen met een maandverband dit duurde van 6 weken tot 18/19 weken op de echo was hier ook meer bloed te zien als kindje het zat echt helemaal om mijn dochter heen maar na heel veel ellende is er met 34 weken wel een prachtige dochter geboren.
    het kan dus ook goed gaan!!
    nu heb ik vanaf 12 weken weer bloedverlies en hoop dat het deze keer ook goed mag komen.
    ik weet niet of je bij de vk of bij de gyn loopt?? maar ik mocht bij allebei zodra ik ging vloeien meteen bellen en langs komen voor een echo dit stelde me heel erg gerust.

4. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

7 jun 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    Bedankt voor je reactie
    ik word letterlijk ziek van deze onzekerheid

en ik weet dat ik nu niets anders kan doen dan afwachten, ik ga zondag op vakantie, en 9 januari ben ik terug en de 10de mag ik gelijk naar de gyn. ik moet dus echt afwachten helaas.

als ik niet op vakantie ging dan mocht ik volgende week al terug komen, maar ik wil niet mijn vakantie afzeggen

ik baal er zo ontzettend van want al mijn miskramen waren heel erg vroeg, met 4,5 weken, dus voor mijn gevoel had ik al een beetje een mooie magische grens gehad, het hcg steeg mooi. alles ging perfect eigenlijk

5. Foxy74

Foxy74 Niet meer actief

Mijn miskraam begon dan weer niet met bloed maar erge kramp. Tijdens deze zwangerschap bloedverlies (veel) met 7, 14 en 16 weken en frummel inmiddels 30 weken bij mij.
    Probeer je niet te druk te maken. Wat ze al zeggen is dat bloedverlies lang niet altijd een miskraam inhoudt. Bij mij zat ook bloed rondhet vruchtje deze zwangerschap
    Probeer lekker te genieten van je weekje vakantie. Klint cru maar als het fout gaat, kan je daar niks tegen doen. Je kan helaas niet meer doen dan afwachten. Stress is nooit goed, vandaar probeer te genieten

Succes en fijne vakantie

Deel Deze Pagina