Mijn kleuter wordt volgende week 6 jaar dus mag ik nu op dit forum-deel een feestje waard en toch ook weer niet want wat wordt ze groot Nu dus het onvermijdelijke cadeau dilemma....wat hebben jullie je 6 jarige gegeven? Ze heeft uiteraard al veel. Speelt in periodes met playmobil, laatste tijd niet, we hebben veel lego , ze is vooral dol op de beestjes van lego Friends maar die zijn niet los te koop, verder is ze dol op knutselen dus ik zat te denken aan die Rainbow Loom armbandjes om te maken. Heeft t regelmatig over een furby maar die vind ik erg duur en weinig creatief... Wie heeft tips of juist absolute afraders?
Alvast gefeliciteerd! Hier kreeg onze dochter een nieuwe fiets. Was wel nodig hihi. Verder wat educatieve dingen omdat ze in groep 3 zat (leesboekjes, pennen, dingen met rekenen), ze wilde dolgraag een elektrische tandenborstel en verder nog wat prinsessendingen (jurk, stickers, schriftjes, dvd, jurk). O en niet te vergeten: skeelers met beschermingssetje. Wordt nog heel veel gebruikt!
Hmm hier heeft ze de electriciteit tandenborstel. Al wat langer trouwens maar ze is er erg blij mee. Verder kreeg ze oorbellen, balletspullen, boeken, playmobil en veel knutselspulletjes. Die rainbow loom krijgt ze waarschijnlijk in seltber van mijn moeder. Als het nog populair is dan maar zowel mijn moeder als mijn dochter vonden het geweldig. Op dit moment op haar verlanglijstje... Zo'n springstok (zo'n bal met een stang erboven.. 15 bij Bart Smit) Nieuw stoepkrijt (mooi klein-budget-kado) Een lolo-bal. Meer oorbellen (ze blijkt inmiddels overgevoelig voor nikkel dus al die leuke vrolijke oorbellen... Mag ze niet meer in ineens.) Voetbal (ok, die heeft ze vandeweek dus gekregen) Springtouw. Inline skates (Absoluut GEEN rolschaatsen)
Knutsel spullen Leesboekjes (verslindt ze momenteel) Playmobil van een bepaald thema Nieuwe pyjama Bak spulletjes (schort, kinderkookboek) Luisterboeken met mp4 spelertje Walkt talky Spelletje (uno of skipbo is populair is) Iets voor op de slaapkamer (klok, schilderijtje, memobord) Succes met uitzoeken!
cd-speler om op haar kamertje muziek te luisteren + luisterverhaaltjes. verder zit min dochter sinds een half jaar op ritmische gym en daar wil ze graag spulletjes voor ook leuk: -discolamp -verkleedspullen -spelletjes (hier zijn "junior" varianten van grote spellen favoriet) -ipv cd: mp3 spelertje vol luisterverhaaltjes -kinderfototoestel
Gefeliciteerd en welkom hier Mijn dochter heeft van mij de playdoh snoepmachine gekregen (kleien is hier nog steeds hot) en nog een stapel kleinere cadeaus zoals een broodtrommel van K3, een leesboekje met luister cd, filly paardje, potjes klei.
Wat wil ze zelf hebben? Mijn dochter word ook 6 maar weet heel goed zelf wat ze graag wil. Op haar lijst staan - ipad (word samsung tablet ivm prijs) - nieuwe fiets (krijgt ze helaas niet, ze past nog niet op een 20 inch) - streetdance kleren - uggs - funloom - monopoly junior - dokter bibber - hoesje voor tablet - bonnen van de h&m - nummer verven - leesboekjes - stabilo pen Overigens wilde zij ook heel lang een furby want ik weigerde (met de feestdagen al) Uiteindelijk heeft ze hem van haar eigen geld gekocht (35 euro via marktplaats hoor) en is hij welgeteld 3 dagen interessant geweest
Dank voor alle reacties! Ik ben idd ook bang dat de furby snel in n hoek ligt sidmick Ze weet zelf niet zo goed wat ze wil. Heeft t wel over n goocheldoos Monopoly junior en n cd speler lijkt me ook leuk Ze heeft t nu ook over playmobil , maar daar speelt ze eigenlijk vrij weinig mee
Onze dochter heeft voor haar 6e verjaardag Lego Friends van ons gekregen. Ze heeft van haar eigen geld een Furby gekocht. Ik heb het lang tegen gehouden want zie het nut niet in van zo'n Furby en vind hem erg duur. Ook hier heeft ze er 3 dagen naar omgekeken en toen belandde de Furby in de kast. Zij heeft hem gelukkig weer voor een mooi bedrag verkocht.
hier wilt mijn dochter graag het Kristallen paleis van de playmobile, het mobiele politiecentrum van de lego en dingen van drakenrijders van berk.
hier duurt het nog een tijd...maar weet dat ze al wat dingen op haar lijstje heeft staan: - overslagrokje voor ballet - prinsessen playmobile - k3 verkleedjurk - k3 dansmat en microfoon zal nog wel het nodige bijkomen de komenden maanden haha