Niks Ze zitten met de juf te eten en de wc's en de lokalen worden door ouders weer schoongemaakt na de lunch.
Hier geen officieel continuerooster maar 99% blijft over, ik betaal hier 35 euro pj voor naast de ouderbijdrage,
niets. de vrijwillige ouderbijdrage is 27 euro verder betalen we niets. wel kunnen we kiezen voor school melk en school fruit. melk is 3 euro per maand en fruit is 13 voor een jaar
Er is gewoon een schoolbijdrage. Eten en drinken ed moeten ze zelf meenemen, dan zijn er verder weinig extra kosten, denk ik? Ja, de juf heeft officieel waarschijnlijk geen pauze tussen de middag, maar de kinderen zijn aan het eind van de dag ook weer eerder uit.
Niets De juf is bij de kinderen tijdens het eten en wanneer de juf een half uurtje pauze heeft, hebben er 2 ouders (op 2 kleuterklassen) pleindienst.
Niks . Alleen de vrijwillers bijdrage zoals op elke school. Elke dag half 9 tot half 3, woensdag half 9 tot half 1. Tussen de middag komen klasseouders helpen, vaste hulpen op school.
Hier alleen een vrijwillige ouderbijdrage per kind . Maar 125 euro , waarom ? Krijgen ze eten op school ?
Er is professionele opvang tijdens het eten van de kinderen. De leraren zijn dus ook niet in de klas aanwezig tijdens de lunch. Deze opvang moet dus gewoon betaald worden. Het zijn medewerkers van een kinderdagverblijf/bso organisatie. Zoveel vind ik het trouwens niet. Komt op ongeveer 1euro per keer. Zijn hier scholen in de buurt waar je veel meer betaald.
nou alles wat niet hoeft vind ik wel teveel hoor !! Hier eten de leraren met de kids , en dat gaat ook supergoed !! voor mij zou dat gelijk 375 euro betekenen dat vind ik veel geld ... en hier vinden ze eten met de juf veel leuker dan hoe het vroeger met de professionele opvang ging .
Je betaald voor max 2 kinderen. En ik verzin het schoolbeleid niet.....het is nu eenmaal zo geregeld.
Ik weet t niet precies. Hier wordt t door vaste overblijfouders gedaan. Brood eten ze in de klas met de juf. Daarna dus de overblijfouders terwijl de juf gaat eten. Ik dacht dat hier wel een (vrijwillige) bijdrage voor wordt gevraagd, naast de (vrijwillige) bijdrage voor andere zaken. Maar meer dan 40 euro is t volgens mij niet (p/jr)
Bij onze dochter ook een continu rooster en wij betalen 100 euro per jaar. De kinderen zitten dan samen met de juf in de klas. Verder zijn er vrijwillige pleinmoeders die een oogje in het zeil houden wanneer de kids buitenspelen. Dus geen professionele opvang aanwezig.
Naast ouderbijdrage nog 75, dacht ik, met schoolgeld bij elkaar iets van 242 per jaar Ik zag ergens 3 per maand voor schoolmelk? Wordt het door school gefinancierd? Ik betaal ruim 100 per jaar aan melk....