Kaasfondue uit pak...mag dat?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Robin77, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik vroeg mij af of je ook nog mag kaasfondueen als je zwanger bent? Het zijn één van de dingen waar je mij voor wakker kunt maken dus dan is het wel handig om te weten of het nu wel of niet mag ;) Het gaat trouwens om kaasfondue uit zo'n pak, dus niet zelf bereiden!

2. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Als je het wam maakt mag het sowieso en dat is bij kaasfondu wel het lekkerst. Wanneer je er vel wijn doorheen gooit zou ik wel wachten tot deze verdampt is.
    Eetse!

3. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Normaal gesproken gooide ik er altijd alleen knoflook door heen en....ehm...nu kan ik natuurlijk niet op de naam komen. Blauw ader kaas, geen roquefort maar wel een lekkere pittige smaak. Geloof dat ik dat beter kan laten maar ben blij dat de rest dan wel mag ;)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    zelfs die blauwaderkaas mag gewoon. zeker als die gepasteuriseerd is. anders moet ie wel heel goed verwarmd (en zou ik er persoonlijk toch minder van genieten).
    eet smakelijk van de kaasfondue!

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Gaat zeker lukken ;) Denk dat ik die blauwaderkaas voor de zekerheid dan toch maar weg laat :)

6. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Je mag wel kaasfondue, maar ik zou wel een alcoholvrij recept opzoeken. Die kun je genoeg vinden op internet. Die alcohol verdampt nauwelijks en er gaat nogal wat in.

Deel Deze Pagina