Ik vroeg mij af of je ook nog mag kaasfondueen als je zwanger bent? Het zijn één van de dingen waar je mij voor wakker kunt maken dus dan is het wel handig om te weten of het nu wel of niet mag Het gaat trouwens om kaasfondue uit zo'n pak, dus niet zelf bereiden!
Als je het wam maakt mag het sowieso en dat is bij kaasfondu wel het lekkerst. Wanneer je er vel wijn doorheen gooit zou ik wel wachten tot deze verdampt is. Eetse!
Normaal gesproken gooide ik er altijd alleen knoflook door heen en....ehm...nu kan ik natuurlijk niet op de naam komen. Blauw ader kaas, geen roquefort maar wel een lekkere pittige smaak. Geloof dat ik dat beter kan laten maar ben blij dat de rest dan wel mag
zelfs die blauwaderkaas mag gewoon. zeker als die gepasteuriseerd is. anders moet ie wel heel goed verwarmd (en zou ik er persoonlijk toch minder van genieten). eet smakelijk van de kaasfondue!
Je mag wel kaasfondue, maar ik zou wel een alcoholvrij recept opzoeken. Die kun je genoeg vinden op internet. Die alcohol verdampt nauwelijks en er gaat nogal wat in.