De titel zegt t al, een zand/watertafel of een 3in1 smart trike? Dochtertje van onze vrienden viert zondag haar eerste verjaardag. We willen samen met schoonouders en zwagers een wat groter cadeau kopen. Onze input, de zand/watertafel van little tikes. Input van schoonmams, de smart trike. Mams van de jarige dame vindt allebei erg leuk. Ik blijf bij de zand/watertafel omdat ze al een heel dametje is die naar buiten kruipt en lekker gaat spelen. Daarom denk ik juist dat dit ideaal is omdat ze daar zelfstandig mee kan spelen en kan kliederen. Schoonmams is overtuigt van de smart trike want dan kan ze met haar mams naar het centrum op haar fietsje. Ik vind dat juist weer minder omdat ze daar nog lang niet zelfstandig mee kan spelen. Afijn, twee eigenwijze dames die beide denken het leukste cadeau te hebben, lol. Dus wat vinden jullie? Graag met motivatie om mij te overtuigen of om mijn schoonmams te overtuigen
ligt eraanhoe oud ze word. wij hebben de trike met 2 jaar gegeven en zandtafel zou ik met 1 doen.. maar datben ik
Ik zou zeggen dat zand/watertafel, omdat ze dan motorisch bezig is. Dat is heel goed voor haar ontwikkeling. Zowel motorisch als oog/hand coordinatie! Mij lijkt dit veel leerzamer en leuker voor je kindje! Succes...
Ze wordt 1jaar, vandaag dat ze haar eerste verjaardag viert lol Thnx voor je reactie, 1-0 voor mij dus
Met hoeveel personen zijn jullie ? Zo duur vind ik de cadeau's namelijk niet als goede vrienden/familie zijnde, waarom dan niet allebei ? Voor beide dingen ben je rond de 120 euro kwijt, als jullie met 4 gezinnen zijn ben je 30 per gezin kwijt. Mooi bedrag toch ?
ik denk een smart trike, de zomer is zo goed als voorbij dan doe je niets met een zand water tafel (tenminste hier eigenlijk niet zeker niet als ze pas 1 jaar zijn) met het fietsje kan mams idd lekker een stukje lopen en heeft ze heel lang wat aan, want volgend jaar gaat ze dan zelf proberen te fietsen.
Mij lijkt de zand/water tafel leuker, maar aangezien de moeder van de jarige beide leuk vindt en een goede relatie met je schoonmams ook wat waard is zou ik gewoon loten als jullie er onderling niet uitkomen.
anders doe je smarttrike en een goedkopere watertafel (bij de Bart SMit heb ik pas een leuke gezien van 15 of 16 euro)
We zijn met drie gezinnen. Het punt is niet dat we het niet zouden kunnen maar mijn man en ik hebben voor verjaardagen een bedrag in ons hoofd wat we uitgeven en daar wil ik me liever aan houden. De kleine meid is het dubbel en dwars waard hoor, maar dat is het kindje van andere vrienden ook, en onze neefjes en nichtjes ook. En om dan voor een keertje ongeveer 50euro aan een cadeau uit te geven, prima, maar ons nichtje is volgende maand jarig en de maand daarop ons buurmeisje. En aangezien ik geen stiefkinderen wil maken krijgen ze elk voor hetzelfde bedrag.
Smart trike.. Beste koop ooit hier, ze was er zo trots op dat ze kom fietsen en ideaal om mee te wandelen, ze heeft twee watertafels, zijn leuk als het warm is, maar de Lol is er snel vanaf..
Ik heb zelf de smart trike voor m'n dochtertje gekocht, en ze is er helemaal gek op! Ze wordt al enthousiast als ze hem alleen maar ziet staan, haha. Dus ik zou zelf voor de smart trike kiezen, maar het licht denk ik ook wel aan hoe het kindje is. Jij geeft al aan dat dat meisje graag speelt, dus dan is voor haar zo'n zand-/watertafel denk ik leuker
denk dat het per kind verschilt. de zand/water tafel is hier super hot bij onze 18mnd oude dreumes! hij kan er uuuuuuuuuuuren!! zoet mee zijn. heerlijk om te zien. gebruikt t ook als bad als ik de poten eronder uit haal. wij hebben dan 1 van 25 euro of zo. van de karwei destijds. (35.. weet niet meer)
volgens mij heeft mijn zoontje deze zondag gekregen voor zijn tweede verjaardag en hij vind het echt een geweldig ding!!
Dit dus. Ik zou ook voor de Smart Trike gaan. By the way: wat doe je nog met een 3-in-1 smarttrike op een tweede verjaardag? Dan kun je de helft er inmiddels al afhalen! De meeste kinderen willen dan zelf fietsen. Hoef je geen 3-in-1trike meer te kopen... Een 3-in-1smarttrike vind ik persoonlijk dus handiger op een 1e verjaardag. Aiden heeft er ook eentje gekregen. We hebben er al heel wat lol mee gehad. Bij mooi weer zit hij op zijn trike en loopt mama erachter . Overigens heeft hij van opa en oma de zand/watertafel gekregen, maar wij vinden hem daar juist nog wat te jong voor en willen hem volgende zomer gaan gebruiken.
Bedankt iedereen voor de reacties! Het gaat dus best gelijk op, ik heb goede argumenten gezien voor beide. Dus schoonmams en ik gaan even in conclaaf. Zal mijn zwager en zijn vriend ook nog ff om hun visie vragen. Las hier ergens dat dit geen ruzie waard is tussen mij en schoonmams. Gelukkig kunnen we het goed vinden (op wat kleine schoonmoeder-dochter irritaties na) dus we komen er wel uit, en anders beslissen de mannen wel, die hebben toch de meerderheid samen.. Bedankt iedereen!
onze meid heeft voor haar verjaardag de zand/watertafel gekregen en ze is er zoooo blij mee. tot nu toe alleen gevuld met water hoor want dat vind ze echt geweldig
Smart Trike Metalen Driewieler 739960 Staat op vanaf 15 maanden maar daar kunnen ze al veel eerder in (vind ik) En deze bartsmit.com - BIG waterplay inklapbaar