nog steeds niet zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Opening, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opening

Opening Niet meer actief

goedenavond

ik ben lid van de site maar schrijf niet meer eigenlijk omdat ik afstand probeer te nemen ik was in 2006 zwanger het duurde een jaar voordat ik zwanger was dit is niet goed afgelopen nu zijn mijn vriend en ik alweer bezig vanaf oktober 2007 en het is nog steeds niet gelukt ik begin me zorgen te maken aan de ene kant denk ik het komt wel goed hij heeft al 2 kinderen en ik was ook zwanger aan de andere kant denk ik waarom duurt het zo lang is er misschien iets mis iedereen om me heen wordt ook maar zwanger maar bij ons lukt het niet of maak ik me zorgen om niks omdat het de vorige keer ook gelukt is vaak denk ik misschien was dat wel mij enige kans om zwanger te raken en lukt het nu niet meer ik heb 2 jaar terug bloed laten prikken en een inwendige echo gehad daar was alles goed ze konden zelfs zien dat ik gewoon een eisprong had en de eierstokken en alles waren ook gewoon open en niks bijzonders dus ik hoop dat jullie advies voor me hebben

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Arianne,

bij de een duurt het langer voor er een zwangertscahp komt dan bij een ander. Als je meer dan een jaar bezig bent mag je weer afspraak maken bij de huisarts, die verwijst je dan door naar de gynaecoloog voor verder onderzoek. Meestal komt er niets bijzonders uit dat onderzoek, en moet je gewoon meer geduld hebben. Lees eens het artikel dat ik heb geschreven over kansen om zwanger te worden bovenaan deze pagina. Succes!

Mirjam

Deel Deze Pagina