Volgende maand wordt mijn dochter 1 jaar. Nu de uitnodigingen voor het feestje rond zijn gestuurd krijg ik geregeld de vraag "Wat wil je voor haar verjaardag?". Pppff, ik vind het zo ontzettend moeilijk! Dus wellicht hebben jullie nog tips! Roep hier je echte musthaves van 1 tot 2 jaar! We hebben al: - Little people (véél) - Babyschommel - Stapelblokken/activity blocks - Houten puzzels - Vormenstoven - Activity tafel (Chicco) - Baby laptop - Meegroei/duw fietsje - Boekjes/ voorleesboeken - Liedjes boek vtech - Kralen spiraal - Rol & swing bal - Activity center in box - Loopwagen/activity center Er komt zoiezo nog: Zandbak + acc, baby badje voor de zomer, loopfietsje/auto Maar er is vast meer leuks!
De theepot van fisher price is hier een doorslaand succes. En sindskort speelt ze veel met een pop, flesje en buggy Buiten speelt ze veel met glijbaan en een bal (die ook van de glijbaan gaat)
Wow! Ik dacht: dit topic ga ik volgen, ik weet ook niet echt wat leuk is voor dochter d'r eerste verjaardag. Maar ik heb aan jouw lijstje hier al genoeg, behalve het liedjesboek en de swingbal heeft ze niets van dit alles!
Duplo, duplo enne duplo . Onze dochter is hier helemaal gek van, het komt dagelijks letterlijk meerdere keren uit de kast en dat al een jaar lang. Eerst kon ze alleen de blokjes uit elkaar halen, nu kan ze ook zelf bouwen, wat blokjes, poppetjes en dieren en ze kan zo een half uur zelf zitten spelen. Echt een aanrader, wat mij betreft.
Esmée doet nu erg veel met stoepkrijt, een bal, glijbaan vind ze helemaal geweldig, zelf opklimmen en glijden natuurlijk. Ook is kleuren favoriet! Kan ze echt een half uur mee bezig zijn!
Bedankt voor de tips! Heb duplo en de theepot al toegevoegd! Bal is uiteraard ook een leuk iets voor komende zomer. Noonoo: Haha ben ik ook nog inspiratie voor iemand, zo helpen we elkaar! Hier is de dierentuin van Little people heeeeeel favoriet en nu ook de olifant die ballen spuugt van vtech -die was ik net nog vergeten- Oh en een bad zitje met activitycenter en onderzeer met geluid/sproeier hebben we ook
Een loopfiets! Was hier zo'n groot succes! Nu wordt ie te klein en krijgt ze voor haar 2e verjaardag de loopfiets van Lief! Duplo, little people en knutselspulletjes zijn hier ook altijd goed geweest.
Thanx! Even gegoogled en de Pukolini van PUKY is inderdaad wel erg leuk! Had al wat gekeken naar zo'n loopauto maar vind dat meer jongensachtig (of echt die overdreven prinsessen dingen maar daar ben ik niet zo van )
Een wheelybug...die gaat hier voor zijn eerste verjaardag zeker een komen!! Ik vind ze geweldig! In het ziekenhuis hebben ze ze ook vaak op de kinderafdeling, zeer wendbaar en leuk! Wheelybug loopauto - Altijd de laagste prijs bij loopauto.nl
Nee een loopauto is stukken minder leuk. (ook wel leuk hoor, maar echt voor binnen vind ik) Die van Puky is hardstikke leuk en als ze straks ouder is kun je ook gaan wandelen en zij mee op de loopfiets. Hier een groot succes hoor, dat dat ding nog niet versleten is!! Ze zit nu alleen zowat met haar knieën in haar nek dus tijd voor een grotere.
Oh, die loopfiets van Lief! Ik weet wat onze dreumes krijgt als ze 2 wordt! On topic: een hippyskippy, zie HIPPYSKIPPY, de Hippe Skippybal | HippySkippy, de vernieuwde "hippe" skippybal
Gave fiets he? Hij is echt mooi en zo lang te gebruiken. Denk dat ze hem ook echt heel gaaf vindt. Wij hebben ook zo'n skippykoe! Ook echt een aanrader inderdaad!
De favorieten hier: babyglijbaan speelgoedbuggy met pop tekenspullen; krijt, stiften, vingerverf etc. duplo houten blokken heel veel houten puzzles boekjes Op de opvang schijnt ze helemaal fan te zijn van de babylaptop van Nijntje.
Ik vind ze vooral zelf erg leuk, maar dochter doet er niet veel mee. We hebben trouwens ook nog een hobbelkoe (en ook die vind mama vooral erg leuk ).
Niet joh Trees? Hier is 'ie zowat versleten, hihi! Zo zie je maar weer dat het toch ook wel per kindje verschillend is natuurlijk.
Wij hadden een loopkar met blokken erin gegeven, hij wandelde daar heerlijk achter toen hij nog niet los kon lopen. Ook kreeg hij een loopfiets (met 2 wieltjes achter zodat hij blijft staan) maar die vindt hij nu pas leuk hihihi. Schomnmel, glijbaan, pff er is zoveel. En indd die hippyskippy is zoooo leuk, die staat hier op het lijstje voor de 2e verjaardag Je hebt ze ook nog van ...farm (ben het ff kwijt, gaat er een deel naar goed doel) xxx
Bedankt! Hippyskippy is ook heel geinig om te zien! Ook zo'n wheeliebug vind ik erg leuk, maar geven die wieltjes niet gigantische krassen op de vloer, of gebruiken jullie die enkel buiten?
Toevallig heeft mijn dochter vanmiddag de paardentrailer van Tiny people gekregen, wat een gaaf spul zeg! Loki, jouw waslijst is gekopierd als verlanglijstje voor mijn dochters verjaardag. Ze heeft het zingende boek en de rol en swing bal al, maar de rest is een leuke aanvulling!! Welke blokken zijn leuk?