Mijn dochter wordt over een maandje 2 jaar ik wil haar feestje graag in een thema houden maar ik twijfel nog tussen een paar thema's. nl Bumba, Nijntje en Hello Kitty welk thema vinden jullie leuk voor een meisje van die leeftijd?
dat is het punt ze is bij alle 3 dol enthousiast als ze er wat van ziet wilde eigenlijk een poll maken maar lukt niet
Tja gewoon 1 kiezen dat twijfel ziet niet bij haar ook zonder thema zal ze dat leuk vinden. Persoonlijk zou ik geen van 3 kiezen ben geen van van drie en dochter ook niet gelukkig
Is in elk thema veel te vinden? Zou daar eerst naar kijken. Vind het ook alle drie leuk haha, maar zou dan voor hello kitty gaan omdat het lekker meisjesachtig is.
Bumba is een makkelijk thema. Hello kitty totaal niet !! Dit jaar geen thema, taart die ze wilt is qua versiering bijna niets in te vinden.
Haha hier noemen we haar ook weleens zo )niet waar de kinderen bij zijn) Van de drie thema's vind ik hello kitty het meest meisjesachtig. anders kijken waar je de meeste versiering van kunt vinden.
Bumba en Nijntje vind ik toch meer voor de wat jongere kinderen. Hier is Hello Kitty al jarenlang favoriet (zucht...)