krabbelen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door ikke1981, 16 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Mijn zoontje heeft tijdens de provocatie weer enorme exceem gekregen, nu zit hij weer op de pepti maar hij heeft nog wel wat exceem op zijn gezichtje maar word wel minder.
    Wel heeft hij er enorme jeuk aan, het zit voor al achter en voor zijn oortjes, daar kan hij dus makkelijk bij en krabbelt er op los.
    Ik hou al goed zijn nageltjes in de gaten, maar dat helpt niet goed want hij ligt helemaal open.
    Mijn vraag is wat helpt er tegen die jeuk, vind het zo zielig.

Weet menthol poeder, maar dat lijkt me niks in het gezichtje, aangezien zijn handjes veel vuldig in zijn mondje zitten.

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

14 jul 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Probeer eens Louis Widmer (de remederm lijn)
    Vaak kan je bij de drogist wel een probeerflacon krijgen.

3. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Mijn zoontje heeft ook last van eczeem en heb ik dan geen tip voor een zalf tegen de jeuk, maar ik doen hem in ieder geval sokjes of handschoentjes aan als hij gaat slapen.
    En vet houden, dan glijden de nagels over de huid en kan hij minder schade maken.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.161
    35.826
    113
    Neutral creme of bepanthen zalf helpt hier goed.en idd handschoentjes bij het slapen.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn slaapt ingebakerd, dus dat scheeld.
    De bepanthen zalf smeer ik ook al, maar blijft enorm bij hem jeuken

6. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Calendulan emulsie werkt erg verzachtend, misschien is dat iets. Ik gebruik het bij mezelf ook vaak en het helpt altijd erg goed.

7. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Bij mijn zoon hielp niet zo veel tegen de jeuk eigenlijk. Ja ik had hem een krabpakje aan snachts zodat hij niet kon krabben en het enige wat hem een beetje verlichting gaf was een lichte teerzalf.
    Ik deed hem destijds ook maar 1 x in de week in bad en totaal geen zeep of iets dergelijks gebruiken.
    Ik vind de producten van Zarqa zelf erg prettig voor hem en als hij weer eczeemplekjes heeft (gelukkig nog maar weinig doordat hij nu alleen nog sojaproducten krijgt) smeer ik hem met zarqa in.

Deel Deze Pagina