Ik geloof dat het wel 12 jaar geleden is dat dit op tv was, maar vond het altijd geweldig. Nu zou ik eigenlijk die muziek nog wel eens willen horen (heb toen geprobeerd het op te nemen met de radio voor de boxen van de tv te houden niet echt een super kwaliteit) Heeft iemand einig idee waar je dit weg zou kunnen halen? Of nog een keer een aflevering kijken, lijkt me ook helemaal geweldig. Meende dat het in Belgie wel weer op tv komt? Of is geweest?
Ha Ik weet niet of je de fransman kunt ontvangen, tv 5 daar komt het nog regelmatig op. Volgens mij op vrijdag of zaterdagavond tegen een uur of 1 of 2 's nachts. Ik weet ook het het fort bij het eilandje ile de re in frankrijk ligt. Ben er ooit op vakantie geweest. Misschien kun je zo meer info krijgen! Succes ermee!
Ik was er ook helemaal weg van! Op TV5Monde willen ze het nog wel eens uitzenden, en dan op woensdagavond rond 18.30 en dan de herhaling op zaterdagavond rond 23.30. Allebei nederlands ondertiteld! En ik heb de muziek voor je gevonden: http://www.realitynet.org/images/rn/div ... Koulak.mp3 Hij opent meteen windows media player. Dan moet je even naar bestand gaan en dan "opslaan als". Het lied heet 'Les Clés De Fort Boyard' van de componist 'Paul Koulak' Liefs, Tanya
Ow super.. ik ben nu op mijn werk en heb hier geen boxen, dus kan niet luisteren, vanavond ga ik het meteen proberen!
Grappig, ik liet de muziek horen aan mijn vrouw en vroeg: "Waar ken je deze muziek van". Zij meteen: "Fort Boyard". Het was inderdaad een geweldig programma. Groetjes, Didier
Wij hadden er vroeger een heel leuk computerspel van.. hier waren we net als aan het programma helemaal verslaafd aan!
Oef.. dat weet ik niet meer. Er zaten spellen in als boogschieten, kruipen door een gang om sleutels te vinden.. maar het is al best lang geleden dus dat zou goed kunnen!
Marieke1983 schreef: Wij hadden er vroeger een heel leuk computerspel van.. hier waren we net als aan het programma helemaal verslaafd aan! Kalush schreef: Op MS-DOS? (toen was dit nog gangbaar toch?) Is geen MS-DOS spel. Want ik heb namelijk ergens die CD-ROM. Is wel al heel lang geleden dat ik hem gespeeld heb. Was de stem van Bas Westerweel een beetje zat (die heeft alles ingesproken en zegt steeds op een irritante manier Goed zo, ik wist wel dat je het kon!, GRRRRR). Maar inderdaad, het lijkt veel op de oude variant van Fort Boyard, dus ook aan zo'n elastiek naar beneden springen om dioe koker proberen te pakken met je benen, die ringen, die kanonskogel op de rails, boogschieten, de kelder, die sinterklaas in die toren , en nog veel meer. Misschien is dat spel nog wel ergens te downloaden, en misschien is er wel een vernieuwde versie. Liefs, Tanya (jullie merken zeker wel dat ik helemaal verslaafd was/ben aan FB... , ik wist de titelsong, wanneer het uitgezonden word en dit spel)
Was ook maar een grapje van mijn kant, was niet serieus bedoelt.. heb er helemaal geen verstand van.. Was zo even een kreet tussendoor.. die ik ergens opgevangen had..