Haha, nu word ik toch wel steeds nieuwsgieriger naar de mensen die dit blijkbaar wel doen! Of durven die niet meer nu vrijwel unaniem wordt gezegd dat het irritant is.
Ug verschrikkelijk, ook 1 met ik heb de aaaaaallllllerliefste man van de heeeeeele wereld blabla like deel als je er ook 1 hebt!!!1! Mijn man WEET dat ie dat voor mij is, dat hoef ik niet met de hele wereld te delen omdat ik zo onzeker ben en likes nodig heb.
Ligt eraan wat. Ik haat wel die dingen van: Ieder mens is mooi, dik of dun bladiebla, heb nooit een oordeel. Deel als je dit ook vindt, ik weet zeker dat 96% van de mensen dit niet zal doen. Bleh, en dan vaak gedeeld door de grootste roddelaars uit mijn hele lijst, of pestkoppen.
Ligt er aan wat het is, zag laatst bij een overzeese vriendin iets over ziektes die je aan de buiten kant NIET kan zien, lupus, diabetes enz Dat heb ik WEL gedeeld omdat ik zelf diabetespatient ben en er veel vrienden van mij helaas niet snappen wat het met mij en mijn directe omgeving doet....... Maar al die likje dit of comment dat daar doe ik niet aan mee...
Nou hetgeen jij benoemd heb ik dan nog nooit voorbij zien komen maar ik doe niet mee aan die BS. Alle vrouwen moeten het passende drankje wat bij hun geboortemaand staat op hun status zetten want dan steun je borstkanker.... Ja en vrouwen met borstkanker hebben hier iets aan op welke manier....
Ben er echt zat van.. Mijn man kreeg laatst een van mn nichtje, werd echt afschuwelijke dingen ingezegd en het einde was als je het niet door zou sturen je vermoord zou worden. Naja we leven nog en hebben.niks doorgestuurd. Ziek persoon die t bedenkt. Mn nichtje durfde t dus niet aan om t niet door te sturen.
Zodat er aandacht voor is.. maar ja, de helft heeft geen idee waar al die dranken op slaan, dus hoezo trek.je daarmee aandacht voor een bepaald.doel?
Ik vind vooral die berichten van '95% van mijn vrienden deelt dit bericht niet. Laat zien dat jij wél een hart hebt en deel dit'. Ga toch weg
Grote onzin en ik doe er echt nooit aan mee! 1 grote ergernis vind ik het altijd... eerst op hyves en nu is facebook ook aan de beurt dus.
Ik heb dan wel geen Facebook, maar aan zulke onzin doe ik nooit mee. Personen die me zulke rommel sturen blokkeer ik gelijk en in geval van mail laat ik al hun mail naar de spammap verdwijnen. Is een stuk rustiger geworden op MSN en in mijn mailbox
Ah en wat heeft drank dan met borstkanker te maken?? Of snoeprepen waar ik 7 van de 12 niet van ken omdat die hier niet verkocht worden?? Zet dan overal een pink ribbon neer dan sta je er bij stil
Zo lang ik er zelf niet beter van kan worden deel ik niets, maar als ik wat kan winnen dan deel ik het wel hoor
Ik had laatst zo'n Kettingbrief-achtige whatsapp. Moest hem doorsturen aan 5 mensen en dan zou een goede vriend me verassen. Nou, toch maar niet doorgestuurd
Nee hoor, want als goede vrouw, moeder en blabla herinnert dat me eraan dat ik wel iets beters te doen heb.