hallo allemaal ik ben voor mijn man op zoek naar een tas met een apart vak voor de ipad3. Maar dan wel groot genoeg zodat er ook een beurs, sleutels en tom tom inpassen. Ik heb wel wat op internet gezocht maar het is dan altijd lastig te beoordelen of hij ruim genoeg is zeg maar. Wie heeft er een of weet welke geschikt is? ik kwam de crumpler prime cut tegen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Google eens op manbag ipad of zoiets. Kom je vast een en ander tegen. Waarom niet anders gewoon een moderne "aktetas". Kun je nog meer meenemen. Boterhammekes enzo..
Crumpler is in ieder geval een goed merk. En die weten ook echt wel wat wel/niet past. Aanrader is om even naar de winkel te gaan... Ze geven daar altijd zeer gewillig advies.
Hier nog iemand die niet zo goed kon kiezen Reviews: Bluelounge iPad Sling en Crumpler Prime Cut iPad tassen | Tablets Magazine Heb zelf een handtas van crumpler en manlief een laptoptas. We zijn allebei zeer tevreden
Ja die link had ik dus ook gevonden. Ging vandaag naar de stad naar de corrumpeer winkel, is die er gewoon niet meer Dus heb ik hem besteld op internet. Bedankt voor het meedenken