gewoon leuke boekentips Ben namelijk gek op lezen echt alles wat los en vast zit Vanmorgen heb ik een boekje gekocht voor mn vriend van de schrijver kluun dat heet help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt daarin word voor de man op een lollige manier beschreven wat ie wel en vooral niet moet doen en zeggen tegen een zwangere vrouw en wat hem te wachten staat en wat alle termen nou betekenen die een verloskundige zegt. daarbij lekker een simpel wegleesrommanetje gekocht de dollarprinses
sultana, en dan de hele cyclus... 3 boeken gebundeld in 1. leest zo weg, ik had het meegenomen op vakantie
Maakt niet uit of het over zwangerschap enzo gaat hopelijk.. Ik ben namelijk helemaal verzot op Nicci French boeken... Heb er een stuk of 4 op de plank staan sinds kort (ben een laatkomer denk ik) en ben nu al in de 2e bezig. Verder vind ik Dan Brown goed (van Da Vinci Code en Bernini Mistery enzo) En natuurlijk Harry Potter, die zijn gewoon super leuk!
Ik lees heel veel, zeker een boek in de week, vaak twee. Ik lees in dit topic ook de naam KLUUN, daar heb ik "komt een vrouw bij de dokter" van gelezen. In een ruk uit gelezen, in het vliegtuig op weg naar LA.heel verdrietig , ook humoristisch. Gaat over een vrouw met borstkanker.
Ik ben helemaal gek van boeken van Stephen King, weet niet of dat je smaak is, maar ze zijn echt verslavend als je er van houdt.
De boeken van Kluun (komt een vrouw bij de dokter, de weduwnaar), de boeken van Saskia van Noort (de eetclub, terug naar de kust, nieuwe buren) ... die lees ik graag ... -X-
De boeken van Karin Slaughter zijn mijn favoriet op het moment. Helemaal geweldig! Lijtk een beetje op de serie CSI. Heb nu de neiuwe van haar liggen, Triptiek nog niet gelezen maar lijkt me ook erg spannend. Ohja en de boeken van Virginia Andrews zijn ook heerlijk om te lezen, wel zielig soms hoor!
Fantasy boeken: Eragon en het 2e deel Oudste (over een jongen die een drakenei vindt) Harry Potter Nicci French vind ik ook leuk. En Kluun ook. Heel aangrijpend!
@Shelde, Eragon en Oudste heb ik ook, Eragon ben ik nu voor de 2e keer aan het lezen en oudste ligt al klaar. Verder in de categorie fantasy: Stephen King Harry Potter De Abhorsen
Mobiel van Stephen King is erg goed moet ik zeggen (heb het topic niet doorgelezen dus weet niet of hij er al bij stond.)
Ik heb ooit eens zo een mooi boek gelezen en nu heb ik het afgelopen zomer weer 2x gelezen, zoo mooi echt een aanrader: de schrijfster is Elizabeth Kim en het boek heet Tienduizend tranen. Echt de moeite van het kopen waard. Ook alle boeken idd van Kluun. Ook het boek van Isabel Allende, Eva luna is erg mooi! En het boek Witte Oleander van Janet Fitch is erg mooi.
alle boeken van Danielle Steel *zwijmel ..zwijmel* kluun is een erg humoristisch boek ...en voor een vlug lezertje ...de bekende boeket-reeksen