Grrr, hoe krijg ik die kat daar weg?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 14 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn raam staat snachts altijd een stukje open, gewoon op een klein kiertje. Vannacht is er blijkbaar een kat geweest die het erg leuk vond om weer op visite te komen, ik vond 'm in m'n kast. Nu heb ik wéínig zin in andermans kat in m'n kast, ik probeerde 'm liefjes en rustig te aaien, maar dat beest is vaaaals. Slaat meteen z'n poten uit, blaast als een gek..

Maar goed, misschien ziet ie wel helemaal onder de vlooien, ik hoef hem écht niet tussen mijn schone kleren en beddengoed in de kast ;) Heb al geprobeerd om 'm (zachtjes hoor, voor ik een mishandelaar ben) met een klerenhanger uit de kast te krijgen, maar hij blijft gewoon, blazend, krabbend en mauwend, zitten waar ie zit..

En nu? ;)

2. Jel

Jel Niet meer actief

Met de stofzuiger erachteraan. Dan issie zo weg. ;)

3. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    met de plantenspuit ?
    raam openzetten, deuren verder dicht zodat ie niet je hele huis doorsjeest.
    water vinden ze niet leuk, maar tis niet schadelijk.
    zo jaag ik altijd de buurkat uit mijn tuin

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ja of je pakt een bezem en duwt hem voorzichtig uit je kast en dan gek doen en lawaai maken om hem op te jagen :p Werkt bij mijn katten prima :p (dat lawaai maken dan, haha :p)

5. Volgens mij heeft ie het uitgevochten met mijn eigen kat :D

6. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    En zo hebben wij hier iedere dag 2 katten van een paar deuren verder in de tuin.
    Hele lieve beestjes hoor, maar ik wordt er niet goed van dat ze heel onze tuin vol poepen.
    Ik jaag ze wel eens weg, maar ze blijven terug komen.
    Sommige zeggen, dan moet je schrikdraad om je schutting heen doen, nou dat vindt ik dus wel heel erg zielig en ik ga ook geen geld uitgeven aan dieren die niet van mij zijn.
    Onze hond vindt het wel gezellig als ze langs komen :D
    Ik weet dus ook niet wat ik ermee moet.
    Ik heb het al eens met onze buren over gehad, maar die doen er helaas niks mee.

7. Foxymama

Foxymama Niet meer actief

Dierenbescherming bellen?

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ooh irritant hey! ik zou hem ook met iets de kast uitjagen.. wel vervelend dat je nu je raam niet meer op een kier kan zetten. wat je wel kan doen is een hor ervoor laten plaatsen.. kan die kat er niet in en jij kan rustig je raam openzetten zonder een valse kat in de kast aan te treffen :p

hier hadden we er ook last van maar dan wel met een stuk of 3 katten die steeds binnen kwamen en eten stelen enzo. ik was er zo klaar mee dat ik ze stuk voor stuk de tuin heb uitgewerkt en dan niet zachtjes... heb ze nooit weer gezien hier...

9. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    Een hor plaatsen! Daar komt hij niet doorheen!

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina