Zet je het balkje voor of achter je boodschappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door megacarls, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik eindig met een balkje, standaard :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Daar waar geen balkje ligt. Soms ligt er voor nog niets, en achter plaats ik eigenlijk altijd.

3. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Ik eindig ook altijd met een balkje. Stiekem irriteer ik mij ook altijd aan mensen die dat niet doen :p Gelukkig is dat maar een kort moment ;) Ik ga eens kijken hoe dat werkt als de persoon voor mij geen balkje legt en ik het balkje er ook niet neer leg dan. Ik ben benieuwd :p

4. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Sowieso achter mijn boodschappen. Als degene voor mij klaar is met spullen op de band leggen maar geen balkje neerlegt dan doe ik het zelf..
    Wat ik me afvraag, hoe heet dat balkje eigenlijk?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kan me er trouwens totaal niet aan ergeren.

Wat ik WEL irritant vind zijn die traaaaage mensen. En dan ook nog eens op zoek moeten gaan naar de portemonnee en pinpas. Want ja, het is nogal een verrassing dat je moet betalen bij de supermarkt.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mag dat wel dan, onder in je wagen haha. Ik mag hier zelfs niet eens een brood op de kap van mn wagen leggen.

Maar begrijp wat je bedoelt.

En leg altijd een balkje op het eind. Haat het ook wanneer ik mn boodschappen wil gaan neerleggen en sta te wachten tot degene voor mij dat balkje neerlegt en dat dan vervolgens niet doet. Gezien het feit dat ze dat niet doen heb ik al het idee dat ze alleen in hun eigen wereld leven en vraag het dan niet eens. Maar moet dan wel weer eerst met mn duowagen achteruit zodat ik door het pad kan om het balkje te pakken.

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Beurtbalkje.

8. YoungMama

YoungMama Bekend lid

20 jul 2012
    583
    0
    0
    Danku:)!

9. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Geinig, altijd erachter. Als er geen staan, dan wacht ik tot er weer eentje neergezet wordt. Als iemand voor me geen balkje heeft neergezet, dan zet ik er zelf eentje neer als ik erbij kan. Als ik er echt niet bij kan, dan begin ik gewoon met dingen op de band te leggen, moet je zien hoe snel ze dat ding neerzetten hahaha! Gemenerds, niet willen betalen voor mijn boodschapjes! :p

10. Uilenmama

Uilenmama Niet meer actief

Ik werk zelf achter de kassa bij een supermarkt. Het maakt mij niet uit of het balkje ervoor of erachter wordt gelegd, als het er maar ligt!

11. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Daar maak ik me totaal niet druk om. Soms alletwee. Soms alleen erachter. Net wat mijn voorganger doet...

12. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Dit dus. Als er geen balke legt als ik mijn boodschappen neer wil leggen doe ik dat ook niet. Kinderachtig misschien, maar dan gaan anderen het misschien leren dat het wel zo netjes is om gewoon dat balkje achter je eigen boodschappen neer te leggen.

Vaak gaat de cassiere verder met mijn boodschappen omdat er geen balkje tussen ligt en moet mijn voorganger roepen dat die spullen niet van haar/hem zijn, maar van de volgende klant. Tja...eigen schuld, dan had je maar een balkje neer moeten leggen :cool:

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.241
    16.616
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik leg hem er altijd achter.Doe ik automatisch.Als er geen staat dan wacht ik gewoon even.
    Als die er nog niet staat dan zet ik hem zelf neer.

14. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik leg 'm er altijd achter. Hier in Frankrijk hebben ze daar blijkbaar nog nooit van gehoord. Want niemand doet het!!

Heel irritant :p

15. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Nooit geweten dat er mensen zijn in de supermarkt die zich druk maken om dat balkje :D
    Ik denk er dus gewoon niet bij na. Als er nog niets ligt, pak ik hem als ik erbij kan, anders wordt het wel gedaan. En als er niemand achter me staat zet ik dat ding ook niet neer. Als er iemand achter me staat die zn boodschappen er al op legt, dan leg ik hem neer.

denk ik... ;) :)

16. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik maak me erg echt ontzettend druk om, haha. Ik vind het zo vervelend!
    Netjes een afscheiding maken tussen jouw boodschappen en die van een ander.. hoe moeilijk is dat nou ?!! Grrr!! :p

17. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Helemaal mee eens

18. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahahaha, als er iemand voor mij staat die hem niet heeft neergelegd leg ik hem zelf neer én ik leg hem achter mijn boodschappen neer. Wat een publieke dienstverlener ben ik, zeg! :D

Kudo's voor mij :p:D

19. JNS25

JNS25 Niet meer actief

9 van de 10 x moet ik het beide doen.

20. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik eindig met een balkje. Als een ander het niet doet geen probleem dan begin ik met een balkje..

Deel Deze Pagina