Ik begin en eindig meestal met een balkje. Let er nooit zo op, ik sta meer te denken wat ik nou weer ben vergeten bij de kassa..
ik snap je beredenatie TS, en ben het er mee eens, maar het boeit me ook geen ene fluit als ik twee 'moet' leggen whahahahahaha
Het irritante is vaak dat er soms 2/3 mensen voor je zijn met aan paar boodschapjes. Die hebben keurig zo'n balkje neergelegd, behalve uiteraard degene voor jou. Vervolgens moet je zelf helemaal over die band heenhangen om zo'n balkje te pakken die natuurlijk haast vooraan ligt (herkenbaar?) Dát vind ik wel vervelend. En dan kijkt diegene voor je ook nog zo dom om ook en steekt geen poot uit. Zelf plaats ik altijd een balkje achter mijn boodschappen en dan kan iemand die achter mij aan komt met een zware mand gelijk beginnen met uitladen. Kleine moeite toch?
Nou.. Hoe moet ik anders boodschappen doen met een tweeling en een peuter. Alles in een karretje past niet. En als het al past passen er geen boodschappen meer bij. Ik heb dus het mandje onder mn wagen vol en twee tassen aan de duwstang die ik bij de kassa weer uitpak en inpak. Omslachtig maar als iemand een beter idee heeft.... Als het half kan ga ik ook alleen als mn man thuis is maar ja dat is niet altijd mogelijk.
Haha. Nog nooit over nagedacht eigenlijk, volgens mij beide. En als iemand het voor mij al doet zeg ik 'dank u wel'.
Ik erger me er ook aan! Doe het ook altijd demonstratief zuchtend voor iemand die het vergeet. Niet dat dat helpt maar ach Maar waar ik me nog meer aan erger is iemand voor me die zo langzaam zijn boodschappen inpakt dat ik naar achter de scheiding moet. (je weet wel, dat ding dat het inpakgedeelte in 2en verdeelt) En dan kun je niet meer bij je boodschappen vanaf de zijkant en kun je dus niet al inpakken terwijl je nog moet betalen of tegelijk. Dat is mijn persoonlijke ergernis. Waar we ons al niet druk om maken he!
ik leg hem ook altijd achter mijn boodschappen neer en kan me ook ergeren aan mensen die dat niet doen. adem in... adem uit...
Whahaha, wat leuk al die herkenbaarheid. En ja, ik maak me wel druk om ergere dingen maar dat wil toch niet zeggen dat er niet zo'n iniminie irritatie naast kan? Ik ben al vrij sarcastisch met mezelf toch in de OP . En dan vraag ik mij af of meer mensen dat hebben. Nou, dat blijkt. En dat vind ik leuk! Oh en negen van de tien keer leg ik er ook gewoon 2 neer zonder ik me eraan irriteer, maar vandaag toevallig niet, toen het een dame betrof die in de hele supermarkt me al 20 keer in de weg stond en dan met een megakar de hele band vol laat. Er een extra kassa open gaat maar de mensen achter mij snel naar die kassa schieten terwijl ik al verschillende minuten achter die dame stond met niemand achter me. Dat de kassiere dan ook nog in de winkel een prijs op gaat zoeken omdat er geen barcode op zit, en dan nog lastig bij het balkje kunnen vanwege die megakar vol boodschappen en een vuile blik krijgen. Dat. Dan stoor ik me aan dat balkje . Vind ik nog best meevallen dan. (even ter verdediging).
Ik verrek het om een balkje ervoor te leggen.. Als ze mijn boodschappen wil betalen, prima.. Ja, ook ik kan me daar aan ergeren.. En het kost degene voor me extra tijd omdat mijn spullen er weer afgescand moeten worden enzo en soms is daar n code of sleutel voor nodig blabla.. Ik ga alleen winkelen als ik de tijd heb dus mij maakt die 5 min niet uit.. en ik hoop dat degene voor mij zich zo erg ergert dat hij/zij de volgende keer wel een balkje neerlegt voor degene die achter sluit..
Ik doe alles in zo'n trekmandje van de winkel, die is ook wat groter dan een gewoon mandje. Met de ene hand duw ik mn duowagen en met de andere trek ik het karretje. Maar grote boodschappen die ik sowieso nooit dus kom wel een aantal keer pw in de supermarkt. Maar als het mag van de winkel zou ik het gewoon doen hoor. Hier zijn ze alleen erg streng.
Meestal beide. Ik leg zelf altijd een balkje achter mijn boodschappen, maar de meeste mensen die voor mij staan doen dat niet.
Oja zooooo irritant!! En als je er wat van zegt krijg je als antwoord. Dan verschuif il het toch?? Neeeee beter wacht je gewoon even
Zelfscan! Ik doe altijd een balkje achter mijn boodschappen maar soms ook ervoor. Maakt me echte niet uit.