Ehhhhh...... denk er eigenlijk nooit over na, zou het niet weten. Als er niets ligt, dan leg ik er een neer. zoiets....
Vind je dit zelf niet een beetje kinderachtig? Oké het kan ergerlijk zijn maar er zullen ook heus weleens mensen zijn die het niet met opzet "vergeten" Als je je dan zo enorm stoort dan kun je er beter iets over zeggen dan dat je je gaat verlagen tot dit niveau. Snap dit soort reactie nooit zo goed. Zegt misschien meer over jou dan diegene die voor je staat.
Ach ik leg er altijd 1 achter mijn boodschappen aan, en als mijn voorganger dat niet heeft gedaan leg ik er dus ook 1 voor. Vind het wel een beetje shocking waar mensen zich al aan irriteren, en wat voor treitergeimtjes er uit worden gehaald zoals er niet 1 tussen leggen en dan maar lekker door laten scannen. Zo onwijs kinderachtig. En wij vragen ons af waar de agressie bij kinderen vandaan komt? Van ouders die al mekkeren over een plastic balkje in de supermarkt misschien?
Vaak voor en achter, omdat degene voor mij niet zo sociaal is als ik zelf.. Soms begint degene achter mij al met de boodschappen op de band te leggen terwijl ik nog niet klaar ben, nou dan draai ik heel kinderachtig mijn kont tegen de richting in en leggen ze dat ding er zelf maar neer. Vind ik heel onfatsoenlijk, je ziet toch dat ik nog bezig ben?!
Ik sluit altijd af met een balkje en als er voor geen balkje ligt leg ik het er zelf neer. Ik ga mij er niet aan ergeren als het er niet ligt, er zijn ergere dingen in de wereld.
Ben t helemaal met je eens. Als je naar de wc gaat spoel je ook door erna. Ik leg nooit balkjes neer voor ik mn boodschappen leg. Als de persoon voor mij geen balkje legt wil ie dus voor mijn boodschappen betalen ben daar echt erg in hahaha
Ik werk achter de kassa en erger me dood aan mensen die geen balkje zetten en dan pissig worden dat ik hun boodschappen scan... Tja daar zijn die dingen voor... Daarom zet ik er altijd balkjes tussen, en als ik het achter mijn boodschappen vergeet is het onbewust. Verder maakt het mij ook miet uit als iemand voor mij geen balkje zet, ga me daar niet druk om maken. Oh wat wel een kleine ergenis is, als een cassiere die stokjes niet doorduwt waardoor je er niet bij kan.
Schaam schaam..voor ik zwanger werd, werd ik zo 1 keer per maand "boos" omdat ik 2 balkjes neer moest zetten Kinderachtig he? Maar in die tijd van de maand pakte ik dan zuchtend het tweede balkje, en zette die voor mijn boodschappen neer, en als het echte een slechte maand was gooien ik er ook nog een: Het zal maar te veel moeite zijn! opmerking uit hihi.
Hahaha wat een grappig onderwerp!! Ik doe van beide wat volgens mij.. Soms begint degene achter mij al met het op de band zetten van zijn boodschappen terwijl ik ook daarmee bezig ben, en diegene zet dan eerst een balkje neer zodat ik me die grote moeite kan besparen Iig heb ik me er nooit boos over gemaakt.. ik wist niet eens dat dat kon
Ik leg hem er ook altijd achter hoor! Want vaak als je zelf in de rij staat en er geen balkje na je voorganger ligt, kan je er niet altijd goed bij om er eentje te pakken. Ik deel je irritatie wel een beetje. Maar wat ik echt irritant vind is dat er bij de Action hier maar 2 balkjes per kassa zijn. Dus dan moet ik wachten tot ik er eentje krijg van de cassiere.
Er achter. Staat toch ook soms op de balkjes volgende klant. Ik leg hem er meestal ook niet voor! kinderachtig misschien, maar so be it! Vind het soms wel grappig om te zien hoe mensen dan soms de boodschappen proberen tegen te houden zo van neeeeee die zijn niet van mij.
Ik ben echt een sùper sociaal mens blijkbaar, ik start en eindig met balkje. En vaak geef ik de balkjes die vooraan liggen ook nog een tik zodat ze naar achteren schuiven. Dat vind ik trouwens wel irritant, dat de meeste caissières dat zelf niet even doen. Geef ze even een zetje, zodat de klanten erbij kunnen.