Ik doe vrijwilligerswerk bij de supermarkt en zet overal balkjes neer als ik dan toch sta te wachten op mijn beurt dan kan ik net zo goed balkjes uitdelen... Daar kan ik me dus echt niet druk om maken.
Ik leg er wel netjes een achter maar boos worden omdat iemand dat niet doet..nee. En expres dan ook geen balkje neerleggen...haha nee
Ben het ook met je eens hoor haha. Heel soms ben ik met de boodschappen bezig en vergeet het door dat je alles te snel op de band wilt zetten omdat je de andere klanten achter je niet wil laten wachten haha.
dit dus. En soms, als er iemand me inderdaad afwachtend aankijkt doe ik het lekker expres niet. Sjezus zeg, maak je eens druk denk ik dan.
Sowieso erachter. En soms ervoor, i don't care. En als mn dochter mee is hoeft niemand voor en achter ons iets te doen
Raar eigenlijk.. Iedereen hier zegt dat ze meestal beide balkjes doen.. Dus alle mensen hier doen het wel, alle mensen die hier niet zitten doen het niet.. Dus als je nou binnenkort iemand tegenkomt die én voor én achter z'n boodschappen een balkje legt, kan je vragen of die op het forum zit hier Ik merk hier ook vrijwel altijd dat mensen het niet neerleggen. Dus moet ze dan ook beide neerleggen. Soms doe ik het wel, soms niet. Ligt er ook aan hoe druk het is, of ik makkelijk bij die balkjes kan en of er voldoende liggen. Laatst had ik een keertje niet door dat er voor mijn boodschappen niets lag omdat ik even bezig was met wat anders. Hoorde ik dat mens voor me ineens klagen dat mijn spullen bij haar boodschappen aangeslagen werd. Toen moest die cassiere die spullen van mij er weer af halen. Gelukkig dat dat er niet heel veel waren, maar dan toch.. Denk ik ook wel eens; hoeveel moeite kost het nou om even achter jouw boodschappen zo'n ding te zetten? Vond het toen toch wel jammer dat ze erachter kwam, anders had ze mooi mijn boodschapjes even betaald voor me
Ligt aan mijn bui. Vaak boeiend het mij niets en leg ik super sociaal voor en achter een balkje. Soms ben ik onwijs chagrijnig en doe ik het met luid protest😂. Of idd helemaal niet in de hoop dat ze mijn boodschappen betalen..dan kunnen ze ineens wel z'n balkje plaatsen....
Ik ben een balkjes freak! Ik vind het altijd leuk om voor iedereen aan de kassa 'in charge' te zijn over de balkjes. Ik pak ze altijd voor iedereen die achter mij aansluit haha.
Afsluiten met een balkje. Wel zo netjes. Vaak moet ik hem ervoor en erachter zetten. Nooit hij nagedacht eigenlijk. Soms leg ik hem zelfs nog achter de boodschappen van de geen achter mijn omdat hun niet bij de balkjes kunnen.
Ik doe het alleen achter m'n boodschappen, diegene voor me hoort dat zelf te doen. Waar ik me dan wel aan kan ergeren, is dat ik niet bij die balkjes kan en dat de caissière niet een klap geeft aan die balkjes zodat ze weer aan het eind liggen zeg maar haha. Dat vind ik wel erg vervelend!
Ik leg ook meestal voor en achter een balkje neer. Maar hoe zouden de 'mensen die geen balkjes leggen' dat doen als die achterelkaar in de rij staan?