Wie heeft er een e-book abbo en waar? Kan je deze boeken gewoon op de reader zetten? Ik las namelijk dat het Bliyoo abbo niet compatibel is met e-readers. Zonde want het was wel een goed aanbod qua boeken. Wat is er nog meer naast Elly's Choice?
Ja. Online zijn veel boeken beschikbaar. Ik heb laatst gauw gekeken, helaas zijn ze nog niet allemaal beschikbaar op een ereader.
Het is nu even wat rustiger. Ik heb een account aangemaakt op naam van een van de kinderen. Zo kon ik mooi kijken wat er allemaal is. Ik heb zelf namelijk geen abonnement. Geen idee welke boeken ik kan lenen op mijn dochters account. Ik denk dat ik voor we op vakantie gaan de app ga downloaden op de tablet van de kinderen, zo kunnen er meer kinderboeken mee!
Mijn kinderen hebben ook een abbo op de bieb. Ik zelf niet, maar kan wel gewoon boeken voor volwassenen lenen voor op m'n E-reader 👍
Het was mij gisteren ook niet heel duidelijk. Maar ik kon inloggen met de geboortedatum. Zonder streepjes. Dat was het wachtwoord. Dat stond ergens bij meest gestelde vragen. En daarna kon ik het veranderen.
Het had sneller gekund als ik het vanavond had gedaan wanneer de kinderen op bed zouden liggen. Maar ik ben zoals gewoonlijk ongeduldig en dan moet ik het meteen doen....