Ja, ik heb destijds wel foto's van echo's en buikfoto's op facebook geplaatst. Wel alleen zichtbaar voor vrienden.. waarom? Omdat ik er zo trots op was mooie buik en een mooi kindje wat er (toen nog) in zit ... Je kan ook via Google sites een afgeschermde site maken.. Dan kunnen alleen mensen met de link kijken.. Is gratis en toch een leuke manier om het met mensen te delen
Ik zet alles er op.. babykamer.. echofotos en buikfotos (wel met kleding) Mijn profiel is alleen voor vrienden maar ik zet ook dingen bewust openbaar.. waarom? omdat ik er super trots op ben!!! Ik deel graag de leuke dingen in mijn leven.. en krijg regelmatig te horen dat ze het zo leuk vinden om te lezen en te bekijken! En als ze dat niet vinden, verwijderen ze me maar lekker.. ik vind het ook super leuk om het van anderen te zien!!
Ik zet er 'bijna' alles op! Mijn Facebook bestaat alleen uit familie, vrienden en mensen van vroeger. Ik heb wel met m'n vriend afgesproken dat als we een 4d echo laten maken, we deze niet op Facebook zetten. Mijn vader en z'n vrouw willen deze echo ook niet zien omdat hun vinden dat ze dan al teveel voor de geboorte hebben gezien. Dat begrijp ik best... Dus voor de rest gaan buikfoto's (met kleding) echo's en filmpjes gewoon op Facebook.. :-D
Ja ik heb wat goede vrienden aan de andere kant van de wereld wonen en die houdt ik graag op de hoogte dus elke week een buik foto en bij bezoekjes vlk en echo's een kleine update en echo foto's. Ook fotos van de babykamer..
Ik plaats ook wel zo nu en dan wat erop. Van de echo's plaats ik alleen de mooie buikje wil ik ook wel gaan plaatsen maar nu nog niets van te zien, verslag geef ik nog niet denk ook niet dat ik dat er te veel op ga zetten. Toch weer iets voor mezelf bijv. Dat ik van de week voor het eerst de baby gevoelt heb.
dit dus! op 1 of andere manier heb ik er toch meer moeite mee dat mensen die mij (van vroeger) kennen mijn dikke pens zien heb geen mooie buik vind ik zelf. bij de aankondiging van de zwangerschap heb ik de echo van de nekplooimeting erop gezet, dat is een hele mooie duidelijke foto, en net wat al eerder is gezegd, die echofoto's lijken eigenlijk allemaal wel op elkaar, dus daar heb ik geen moeite mee. na de geboorte komt er 1 foto bij aankondiging, maar dan wel een aangeklede en gewassen ukkie. De bevallingsfoto's komen niet eens allemaal in het fotoalbum (alleen de nette) dus al helemaal niet op fb. Wat betreft interesse: ik vind het juist erg leuk om zulke dingen van anderen te lezen/zien, dat heb ik veel liever dan al die onpersoonlijke "like & share" troep waar je mee doodgegooid wordt.
precies hier ook, kreeg altijd hele leuke reactie en familie e.d. woont wat verder dus kunnen ze toch meeleven.. Daarnaast ook gewoon heel leuk om te doen, ik maakte elke week een collage ervan en plaatste ze dan ook hier.... Vind het juist zo onpersoonlijk om NIET te doen, zo afstandelijk, koud en kil zeg maar, ben je niet trots, wil je niet iets delen met andere mensen, liefde is om vermenigvuldigd te worden niet stilletjes voor jezelf houden, ik heb dat nooit gesnapt maar goed ik ben een heel open persoon...
je kan iets op FB zetten bv voor alleen vrienden Als jouw vrienden reageren dan ziet hun vrienden weer die jij niet kent bv dat ze bij jou hebben gereageerd Kortom iedereen kan het zien
Ik heb tijdens m'n vorige zwangerschap alleen een foto van m'n enorme buik geplaatst toen ik 8 mnd was, omdat hij ineens explosief gegroeid was. Wel gewoon met een jurkje aan trouwens. Verder stond ik wel eens op foto's van feestjes enzo en daar zag je het ook wel op, maar die had ik dan niet om die reden geplaatst. Deze zwangerschap heb ik eigenlijk alleen een berichtje geplaatst dat we een tweede verwachten. Geen foto's ofzo. Ik heb ook nog niet echt leuke of mooie, dus had er nog niet zo aan gedacht eigenlijk
Ik zou het niet doen, maar ik ben 1 van de weinige mensen zonder facebook en twitter etc. De mensen die echt geïnteresseerd zijn zie ik regelmatig.
heb gisteren nog een foto geplaatst van mijn blote buik die mijn dochter beschilderd had. ze was er zo trots op en ik vond het zo leuk dat ik vind dat vrienden dat ook wel mogen zien.
Ik zet op zich niet zo gek veel over mijn zwangerschap op facebook. Ik heb wel een kleine collage gemaakt van de echo's toen ik het bekend maakte, en met 22 weken een foto van mijn buik erop gezet. Waarschijnlijk zal ik op het einde nog wel een buikfoto op facebook zetten, en als de kleine geboren is zal er ook foto's op facebook komen. Maar ik zet er niet extreem veel op. Foto's van mijn buik zijn overigens geen blote buik foto's!
Ik heb er ook niet zoveel moeite mee om dingen over mijn zwangerschap op Facebook te zetten. Er staan echo's op en een paar buikfoto's (met kleding). Ik heb ook een hoop familie en vrienden die door heel Nederland, maar ook in het buitenland wonen, en op deze manier houd ik ze op de hoogte. Daarbij ben ik gewoon trots op ons ukkie en dat laat ik graag merken. Mijn profiel staat dan ook afgeschermd voor 'buitenstaanders'.
Ik zet er eigenlijk niks op, vind het te persoonlijk. Ik heb niet alleen familie en vrienden op FB zitten, maar ook mensen van vroeger waarvan ik vind dat ze niet mijn blote buik hoeven te zien.. Zo wil ik ook absoluut geen foto's van ons kleine mannetje erop hebben als hij er is. Als mensen interesse hebben komen ze maar langs Verscheidene keren heb ik al gezien dat mensen een foto van hun kindje erop zette nadat het net geboren was, tja, waar je aan denkt op dat moment. Plus alle info over het kindje wordt vermeld, waarom dan nog geboortekaartjes sturen? Met onze vrienden en familie hebben we veel contact en we wonen heel dichtbij elkaar, dat kan het ook zijn.. We zien elkaar vaak en persoonlijke foto's staan op de telefoon of heb ik afgedrukt die ik dan eventueel kan laten zien. Ik heb niet zoveel met FB..