Nee weinig eigenlijk. Als ik de kans heb doe ik mijn oogje begin van de middag even dicht als de kinderen op school zijn en de jongste slaapt. Rolluik naar beneden en ik duik op de bank. Nu helemaal, na een tandjes-drama gevolgd door ziek zijn van de jongste. Dus alles wat ik pakken kan, pak ik😁 Iedereen wacht maar hoor
Hier gaat 's nachts ook de wifi uit. Dan kan ik geen meldingen krijgen van spelletjes/ programma's/ whatsapp. Ik gebruik mijn mobiel dan als wekker. Verder heb ik prepaid dus enkel thuis wifi of bij bekenden, vind ik prima zo.
Ik omdat ik s nachts geen berichten en mailtjes wens te ontvangen. Hij staat aan voor noodgevallen of wekker.
Nee nooit, dan moet er een storing zijn😂, maar dan hebben we nog de 4G Ik zet hem snachts wel op de niet storen stand Het maantje op de iphone De belangrijke mensen staan in favorieten dus bij nood gaat de telefoon wel over als zij bellen, ook als ik werk trouwens En verder heb ik altijd de geluiden van mail etc uitstaan Ik kijk wanneer ik zin heb En de wekker gaat gewoon af als ik mn telefoongeluid op uit heb staan
Als je de WiFi uitzet krijg je toch nog steeds berichtjes binnen? Gewoon via de 4g? Ik zet snachts m'n telefoon wel vaak op nachtstand. Belangrijke mensen staan in m'n favorieten en kunnen mij dan nog wel bereiken.
Ik werk 4 dagen als gastouder en dan ben ik altijd bereikbaar. Voor de ouders etc. In mijn vrije tijd ben ik lang niet altijd bereikbaar. Ik vergeet het vaak gewoon. Vooral in het weekend dan is het tijd voor de kinderen. ;s avond als ik ga wandelen/fietsen dan heb ik wel het netwerk aan en geluid. Maar als ik gewoon op de bank zit dan is het geluid uit en ben ik gewoon niet bereikbaar. 's nachts liggen onze mobieltjes beneden en zijn ze uit. Wij zijn niet zo heel erg verslaafd aan onze telefoons. Gelukkig.
Ik heb het een week volgehouden facebook niet in mn begin scherm te hebben staan, maar automatisch ging ik het toch weer opzoeken haha. Verder probeer ik vooral 's avonds tijdens op de bank zitten mn mobiel ergens anders neer te leggen, niet in zicht.
Ik zet mn wifi nooit uit. Collega's appen niet 's avonds. En als het echt dringend is dan belllen ze en kijk ik wel of ik mn telefoon opneem. Hier nooit scheve gezichten over. Iedereen respecteerd dat je buiten kantooruren niet bereikbaar hoeft te zijn, tenzij is afgesproken dat je standby staat. Maar dat is wat anders natuurlijk.
Naar mijn werk neem ik hem niet mee, ik laat hem dan onder de autostoel liggen. Verder zet ik hem wel eens op vliegtuigmodus als ik met rust gelaten wil worden en ik zet hem áltijd op vliegtuigmodus als ik een afspraak heb met de dokter of wil slapen.