Uuuh in de ochtend gewoon om ons njet langer in spanning te laten zitten Nee ff serieus ik zal wel de ochtend doen gezien je vorige ook ochtend is geweest dan is een eventuele oploop beter te beoordelen
Ik snap wat je bedoeld ik heb dit ook ervaren. Als je Predictor doorloopt zie je wel degelijk een lijntje staan op de plek waar hij moet staan en roze moet kleuren Als je dus geen hcg hebt verdwijnt die streep Snap niet hoe of wat maar ik heb dit ook meermaals gezien!
Het zal dan sowieso met het tweede plasje zijn zonder te drinken/eten 's ochtends. Even laten weten dat je om 6u nog niet klaar zit . Dacht al dat ik de enige was die dit zag! Had het hier op zp nog niet voorbij zien komen..
Nee hoor ik heb net nog even gekeken op de Predictor (heb een voorraad) maar je ziet m wel wazig staan, het zal ook geen vals streepje worden want hij blijft dan grijs en verdwijnt ipv hij roze op gaat lichten, ben benieuwd naar jou test morgen!
Ik wil je echt niet ontmoedigen en hoop oprecht dat je in verwachting bent, maar naar afleestijd zal ik niet meer kijken. Vorige maand had ik ook op de predictor dit (indroog) streepje maar ben gwn ongesteld geworden.
Ja, vorige ronde had ik ook een indrooglijntje, maar dat was pas na 4 dagen drogen (verschillende testen op verschillende dagen).. Hoeveel tijd zat er bij jou tussen? Want hij ziet er redelijk geel uit en de mijne nog redelijk wit. Ook is hij bij mij breder .. Maar ik beschouw mezelf ook nog niet zwanger hoor, enkel wat optimistischer naar mijn lf toe
Ja die van mij was naar 2 dagen ofzo.. Maar als je het streepje binnen afleestijd hebt dan snap ik dat het super spannend is, hoop het ook oprecht voor je!
Foto na 2 minuten getrokken, nu ligt hij al 10 min voor mijn neus en is ie alleen nog maar duidelijker geworden
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Er is echt wel een mini aan het groeien hoor Nu gaan me duimen voor je draaien dat die maar mooi lekker warm blijft plakken en je over 8 maandjes een pracht van een kindje mag vast houden