Goede morgen ik schoot vanmorgen wakker om 6.00 ik dacht dat kan niet dat ze door geslapen heeft. ik heb t hoofdeind van haar bedje iets omhoog gezet voor t maagzuur. nu kom ik op haar kamertje om te kijken of ze nog slaapt ,en is dus helemaal naar de zijkant gerolt onder de dekentjes. Ze lag overdwars in haar bed ik verschoot me kapot en trek meteen de dekens weg. dacht echt dat ze gestikt was ofzo ze schrok meteen wakker en ben haar gaan voeden . ik weet wel dat ik haar hoofd eind iig nooit meer omhoog zet levensgevaarlijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een boek van zo`n 3 cm onder de poten liggen, en dat is voor mijn zoon genoeg. (reflux) Tot nu toe geen problemen gehad, maar ik kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken!
Hier staat het hoofdeinde vanaf het zn geboorte omhoog, maar dit gelukkig niet meegemaakt! Wat een schrik zeg!
MAar wat bedoel je met hoofdeinde omhoog? En hoever zet je m dan ophoog? Bij mij liggen er standaart 2 handoeken onder zn matrasje, dus het is maar een heel klein beetje omhoog,maar kan niet naar beneden zakken! Snap dat je je rot geschrokken ben!!!!
handdoeken onder een matras zou ik nooit doen Het rugje ligt dan in een knik, net zoals in de MC. Lijkt mij zelf ook niet prettig liggen persoonlijk.
Hier staat het bedje 7 cm omhoog ivm met reflux en we hebben hier nog nooit last van gehad. Moet zeggen dat ik het bedje ook kort opmaak.
ik heb het bedje ook hoger aan het hoofdeinde maar hij gaat geen enkele kant op hoor! leg hem lekker strak vast en hij verschuift echt niet
ik heb dat ook gehad met mijn zoontje,en ook schrok me kapot. Ik leg hem nu dus telkens op zijn zij ook voor het terug geven van de voeding. Maar hij heeft zon speciale kussen waar hij tussen ligt en kan daardoor niet zakken onder de dekens of naar de zijkant verschuiven. Dit is zon kussen met 2 schuimkussentje vast aan elkaar. 1 kleintje bij zijn buik en een grote rol achter zijn rug. Dit is echt fijn, en geeft je wat zekerheid.. groetjes rensje
Doordat de handdoek mee-veert ligt je kindje niet in een knik. Daarbij ligt het matras er nog bovenop, door de dikte daarvan merk je helemaal geen knik meer op. Hier hebben we het de eerste tijd ook gedaan, op aanraden van de VK en KV.
Idd ik wou hetzelfde zeggen! Juist geen knip in het matrasje, deze is dik genoeg en je merkt eigenlijk niet dat er iets onderligt, behalve dat het een heeeeel klein beetje omhoog ligt...
ik heb een snoozz slaapwikkel. Zo liggen ze veilig en kun je het bedje gerust omhoog doen. BabySale.eu - vind alles voor uw baby - Snoozzz veilige slaapwikkel
Tja, zoveel hoofden, zoveel zinnen... onder de kinderartsen verschillen de meningen op dat gebied blijkbaar ook. Hier werd gezegd dat juist goed was door de KA die m'n dochter 'keurde' voordat ze na de bevalling naar huis mocht. Het werkte goed tegen het spugen en het heeft bij ons nooit problemen opgeleverd. (maar goed, dat verschil is er ook onder gynaecologen binnen dezelfde maatschap: tegen m'n schoonzusje werd indertijd net voor de kerst gezegd dat ze haar bevalling (ze zou ingeleid worden) over de kerst heen zouden tillen. Vervolgens was er een dienstwissel en de gyn die 's avonds dienst had besloot 'r à la minute in te leiden...)
Onze KA raadde het juist aan om het zo te doen... Ze had eens gezien dat het met blokjes of iets eronder was verschoven en het dus helemaal scheef was gaan hangen allemaal! Maar goed... Hier heb ik het 1 keer gehad...en dat kwam toen dus doordat ik een handdoek een stukjedubbel had gedaan met het bedje verschonen...het rolde dus zeg maar vanzelf een beetje opzij! Daar na nooit meer gehad! Ja nu vind ik hem elke keer wel ergens anders in zn bed...onder boven...op zn kop en op zn buik...maar nu kan hij zelf draaien enzo...dus maak ik me erg geen zorgen meer over!