zet t hoofdeinde van t bedje nooit omhoog~!!!!

Discussie in 'Verzorging' gestart door happymama, 20 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hey
    ik heb dit ook al maanden voor julian ik heb dekens onder het matrasje bij de hoofdeind liggen en heb hier nooit last van gehad
    dan heb jij je meisje te hoog in bed liggen dan kan het wel je moet gewoon haar voetjes tegen de voeten eind plaat leggen dan kan er niet veel gebeuren ja of in een slaapzak leggen
    ik heb er echt nog nooit last van gehad en doe het al maanden

2. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hier staat het bedje erg hoog (schuin), maar wat handig is; we hebben een snoozzz, daar ligt ie in vast (hij kan juist tot op zij draaien, niet oop buik) en kan dus ook niet onder de lakens wroetlenen

mlss een idee?

3. Nadia77

Nadia77 Actief lid

24 dec 2007
    286
    0
    0
    Bij ons heeft het ook geen goede ervaringen opgeleverd: Timo slaapt sowieso altijd op zijn buik, dus ligt denk ik niet zo lekker en gaat dus vervolgens andersom in bed liggen, met zijn voeten omhoog zeg maar. Is niet gevaarlijk, hij slaapt in een slaapzak, maar het heeft geen zin en prettig lijkt het me ook niet :)

4. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ja da's wel schrikken. Wij hebben een Celine-wieg, die los op een standaard staat. De oudste was nogal beweeglijk in bed en die had het op een gegeven moment voor elkaar gekregen om die wieg half te laten kantelen. Ik vond hem 's ochtends opgerold aan het voeteneind van de mand die dus half omhoog stond. Gelukkig was die mand best diep, en lag hij nog in de rand, maar hij had er ook wel uit kunnen kukelen. Diezelfde avond lag hij nog in een normaal ledikant, dat was duidelijk het einde van het wiegentijdperk.

Deel Deze Pagina