Ik kreeg een brief van CZ dat ik het Zetje Zebra kraampakket krijg over een paar maanden. Nu vroeg ik me af of iemand dit al heeft gehad, want ben toch wel benieuwd wat er nog in zit naast het medische gedeelte. Als er nuttige dingen voor de baby inzitten hoef ik die in ieder geval niet te kopen.
Hoi Lin, Ik heb het pakket enkele weken geleden gekregen. Er zit niets noemenswaardigs in hoor: alle nodige spullen voor de bevalling (kraamverband etc etc etc), een ordner voor de baby en een knuffel van Zetje Zebra.
Ja, inderdaad. Eigenlijk een beetje een 'enge' doos. . :x .... ha ha ..... Niets leuks aan alleen maar enorme kraamverbanden en andere grote geplastificeerde matten voor in bed. Gr. Carmen
Goh jammer. Je hoort dat zoveel verzekeringen er allerlei leuks in doen zoals boxkleden en speelgoedkisten enzo. Nou ja, ik heb al drie gratis pakketten aangevraagd, felicitas, kruidvat en etos, dus op zich zit ik toch goed in t gratis spul straks.
Wanneer heb jij dat dan gekregen? Ik heb nog steeds niets... Misschien kan ik beter eens bellen morgen?
Selaam ik heb de pakket gekregen toen ik ongeveer 28 weken zwanger was. Dus ik heb hem al een tijdje. Je moet wel aan cz doorgeven dat je zwanger bent en dat je kraamzorg krijgt anders krijg je niets. Ik had dat al geregelt toen ik 14 weken zwanger was.
Ik heb het al doorgegeven toen ik 10 weken zwanger was, na de termijnecho. En laatst nog met CZ gebeld omdat ik nu een medische indicatie heb om te bevallen in het ZH. Neem dus aan dat het weer eens aan CZ ligt... zucht....
waar vraag je kruidvat aan?? (duh vast bij kruitvat sorry hoor ) als je een catalogus van babydump aanvraagt, krijg je die thuisgestuurd met een bon voor een gratis cadeaupakket (hihiweer een doos!) en een bon van 50,- korting (maar dan moet je wel een babykamer kopen) maar goed de doos is gratis!
@sweetangel Ik heb het pakket ongeveer een maand geleden ontvangen. Misschien wel even handig om na te vragen bij cz of ze je niet vergeten zijn. Je krijgt het pakket hoe dan ook, of je nu thuis wilt bevallen of in het ziekenhuis. En het is inderdaad een beetje een klinisch pakket
![/quote]waar vraag je kruidvat aan?? (duh vast bij kruitvat sorry hoor ) als je een catalogus van babydump aanvraagt, krijg je die thuisgestuurd met een bon voor een gratis cadeaupakket (hihiweer een doos!) en een bon van 50,- korting (maar dan moet je wel een babykamer kopen) maar goed de doos is gratis![/quote] Nou die kruidvat cadeaudoos vraag je aan via www.babyenmamma.nl
Tsja het zou niet de eerste keer zijn dat er zoiets gebeurd bij het CZ. De gyn raadde me ook al aan om te bellen, omdat hij nog steeds een vroeggeboorte verwacht en het zou toch niet fijn zijn als de vliezen breken op het matras haha... Ik bel morgenochtend gelijk. Klinisch of niet, het zijn toch dingen die je nodig hebt en dan kun je het maar beter gratis krijgen he ...
hmm... ik heb ook nog geen cz-pakket Of durven ze niet meer nu ze vorig jaar zo de mist in zijn gegaan toen ik nog een cadeautje kreeg terwijl ik een miskraam had gehad?
Bohh Sjalleke dat meen je niet... Dat bedoel ik nu... Het zal wel overal hetzelfde zijn, maar ik heb alleen ervaring met CZ, stelletje warhoofden... Als ik morgen gebeld heb zal ik wat laten weten, anders kun je misschien dan ook beter bellen!
Selaam ik had nergens last van. Ik kreeg mijn pakket netjes met 28 weken en dat vond ik best wel vroeg.
Ik heb gebeld naar CZ. Ze hebben het pakket al 5 weken geleden naar mijn oude adres gestuurd. Waarschijnlijk heeft zich het opsturen net gekruisd met de verhuizing. Het was wel goed dat ik gebeld heb, anders had ik niks gekregen!! Nog deze week krijg ik het in huis!
ik krijg een pakket van avero achmea, die kraamverbanden zijn echt dingen waar je je van afvraagt waar is dat voor nodig. haha maar daar kom je wel achter.