Wanneer kan je zeggen dat je kindje tandjes heeft. Is dit als de tand volgroeid is of wanneer je al een scherp randje voelt, dit laatste is bij m'n manneke het geval. Voelde met het fruithapje geven net het lepeltje steeds ergens tegenaan komen, voelde daarna met m'n vinger en voelde duidelijk twee scherpe randjes. Zeg ik nu dat ie tandjes heeft of dat ze aan het doorkomen zijn?!? Wil geen valse voorlichting geven
Het duurt heel lang voordat ze echt volgroeid zijn hoor, dus dat lijkt me geen handige. Ik spreek altijd van tandjes als ze helemaal door lijken te zijn, dus net iets meer dan een randje.
Hou niet van opscheppen/overdrijven dus moet ik het zelf ook niet doen en daarom dacht ik ff checken hoe jullie dit noemen ...voel dus duidelijk twee scherpe randjes en zie ook twee witte randjes/puntjes.
Hihihi, maar hij krijgt ze toch echt. Is niet op scheppen, is een feit. Bovendien, ieder kindje krijgt ze (als het goed is) daar kan je niet omheen toch?
tandjes komen door zodra je een streepje ziet! bij ons ging het overigens heel snel vanaf het moment dat het tandje door was dus toen je een puntje of streepje zag...echt per dag zag ik het groeien!