Wie kan mij helpen met tips ofzo. De eerste weken van de zwangerschap was ik de hele dag misselijk, zo rond de 9 a 10 weken werd het wat minder dus ik blij van dat hebben we gehad maar nu sinds een vrijdag ben ik echt de hele dag beroerd tot 's avonds toe en dan is er niks meer aan de hand. Ik loop gewoon te shaken en alles draait om me heen. Wat ik ook eet, ieder uur iets het maakt niet uit. Maar eet ik nu niks wordt de misselijkheid alleen maar erger. Doordat ik zo beroerd ben komt er ook niks meer uit mijn handen. Wie heeft tips of is het misschien verstandig om de vk is te bellen, wat vinden jullie?
Probeer eens om wat vaker te eten en dan in kleinere hoeveelheden. Dat wil nog wel eens helpen. Als het echt niet uit te houden is, zou ik inderdaad de vk bellen. Volgens mij is er wel een middeltje tegen erge misselijkheid. Liefs Maria mv Miguel (2jr) en Rafael (6wk,5d)
Erg herkenbaar. Ik heb dat ook gehad, maar nu gelukkig niet meer. Je moet toch echt eten. Ik kon met moeite iets erin proppen. Ik deed een stukje brood in mijn mond en kauwde heel snel, om er snel vanaf te zijn. Ik knapte daarna altijd op. Ik liet mijn huis lekker de boel. Ik deed samen met mijn vriend op zondag het meeste. Nu is het weer normaal en doe ik gewoon twee keer per week weer het huis. Tips: probeer te blijven eten. Uiteindelijk voel je je daarna beter. Anders kun je naar de HA om iets tegen de ergste misselijkheid te nemen. En dat er niks uit je handen komt: lekker even laten gaan, je partner moet maar even wat extra's doen. succes en ik hoop dat het snel over is voor je.
Nee Lique80 een griepje is het zeker niet. Vaak is het 's avonds helemaal verdwenen en vraagt mijn lichaam om extra eten, waar ik zeker ook aan toe geef (Probeer zeker wel gezond te eten dan) omdat ik zoiets heb van baat het niet dan schaad het niet. Ik probeer zeker ieder uur wel iets kleins te eten op de dag maar dan nog blijft de misselijkheid.