Hier is het ook drama hoor, net als temperaturen. Als Eva ziek is wil ze gewoon geen gefrut aan haar lijf . En tips als vaseline, probeer haar dan eerst maar rustig te krijgen en zover te krijgen dat ze goed blijft liggen. Ze gilt het uit en kronkelt alle kanten op en slaat flink van zich af. Wij zijn toen paracetamol fijn gaan maken met een beetje roosvicee en hebben de dag erna sinaspril gehaald. Ging ook niet helemaal geweldig, maar een stuk beter dan de zetpil. En temperaturen doen we dus niet als ze ziek is, we voelen zo ook wel dat ze veel te warm is en ze krijgt toch ook alleen maar paracetamol als ze echt ziek is (en dus niet als ze alleen koorts heeft).
vloeibare nurofen. smaakt naar aardbeien of sinaasappelen. is lekkerder dan limonade. als mijn dochter het moet krijgen vraagt ze altijd om meer. de uitvinding!!!! super goed.
ik leg mijn dochtertje altijd op schoot met de buik op mijn boven benen. EN dan floep ik hem er zo in. Maar moet zeggen dat ze er op de aankleed kussen op de zij ook geen last mee heeft. succes
jaaa ik heb in frankrijk de vloeibare paracetamol met aardbeiensmaak ontdekt... nu dus totaal geen problemen meer om haar paracetamol te geven..
Is dat dan wel echte paracetamol?? In andere landen gebruiken ze ook wel hele andere middelen dan in Nederland.....