Mijn moeder past 1 dag in de week op Hannah. Zij wil daar niets voor hebben: vind het zelf een feestje! Om toch mijn dankbaarheid te tonen wil ik haar met Sinterklaas iets geven. Maar wat? Iemand een suggestie? Foto-kadootjes hebben we al in overvloed gegeven, dus die wil ik deze ronde even overslaan
Diner cheque..me een mooi gedicht.. Kledingbon.. Iets om samen met je moeder te doen.. workshop bonbons maken ofzo.. Entreekaartjes voor de efteling voor je moeder een hannah..
mijn moeder hebben we een abbonement gedaan op de OOK..Ze is doel op tijdschriften lezen, en was er dus errug blij mee
hmm OOK is misschien wel een stoer sint-kadootje goed punt wij hebben overigens opa & oma een weekendje thermen holiday gegeven op de cauberg in limburg omdat ze neit zo wisten of ze wel van hhet naakt en bloot zouden zijn.. hebben we speciaal die uitgekozen daar is namelijk ook een "gekleed zwembad" en uiteindelijk zijn ze dus inderdaad afgelopen weekend toch maar niet naakt in de sauna geweest maar wel allerlei massages, pakkingen enzo ze waren superenthousiast
Vorig jaar hebben wij een dinerbon gegeven, dit jaar gaan wij gewoon gezellig mee uit eten en trakteren wij.
Wij hebben mijn ouders ook mee uit uitgebreid eten genomen als bedankje voor alles wat ze voor ons gedaan hebben en doen! Moet je zuinig op zijn!
ik ga mijn moeder een 10-badenkaart geven bij Fontana in nieuweschans dat is een bronnenbad, kan ze de dagen dat ze niet oppast heerlijk relaxen! Ja zeker zuinig op zijn ben zo blij dat ze ze goed op onze kleine meid past. Henriette
Hmm ik moet voor de sinterklaas ook nog wat bedenken.. maar nog geen goede ideeen hier nog een keer thermen kan natuurlijk ook niet daar zijn ze net afgelopen weekend geweest *grin* uiteten vinden ze superleuk tho.. maarja op sinterklaasavond kan dat niet echt
Wij gaan dan met mijn schoonouders naar Centerparcs voor een weekend. Dan is het altijd erg gezellig en kunnen ze lekker bijtanken.