Ik gebruik nu voor mijn dochtertje Nutrilon Forte. Ik verbaasde mij dat er toch zo`n 1,30 per 900 gram prijs verschil in zit ! Nu wil ik graag overstappen naar Friso extra. Heeft er iemand raad hoe ik dat het beste kan doen ?
wij zijn begonnen met nutrilon, tot ik de tip van een vriendin kreeg om kruidvat eigen merk te gebruiken. heb eerst gemengd, 50/50 en bij de 2e fles al helemaal kruidvat. onze dochter gaf er niets om, en het scheelt bijna de helft!
Ben ook van de een op andere dag overgestapt op simulac. En daar had mevrouw geen problemen mee. Denk dat je het alleen maar kan uit proberen. Zorg dat je nog wat achter de hand hebt van nutrilon mocht ze het toch niet willen in 1x.
ik ben zo overgestapt, zonder mengen of wat geen enkel probleem, terwijl mijn meisje heel gevoelig was in haar buikje met krampjes en moeilijke ontlasting enzo
Ik heb nog Nutrilon staan. Ik doe het nu om en om. De ene voeding Nutrilon en de andere voeding Friso. Totdat het pak nutrilon op is.
wel meid aangezien ik je nooit meer spreek bij deze mijn ervaring! Ik gebruikte eerst friso H.A ( 15 euro) werkte goed alleen wat krampjes op zijn tijd! Toen ben ik in 1 x overgestapt naar kruidvat Extra care nou daar deed hij het beter op! en het scheelt mij de helft! Toen hij 6 maanden was ben ik overgestapt naar kruidvat standaard en daar gedijt het erg goed op! En ik kan er bijna 3 pakken van kopen van 15 euro
Je kunt gewoon in een keer overstappen. als je kind protesteert vanwege de smaak, dan kun je alsnog gaan mengen. Met Kruidvat ben je trouwens nog goedkoper uit.
jawel hoor dat is de extra care als het goed is is deze ook voor hongerige babys.. nu weet ik het niet zeker meer maar ik weet wel dat hij er is!