Favoriet speelgoed van je kindje (1 - 1,5 jaar)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Caro31, Jan 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Waar speelt jouw kindje het liefst mee?

Ben wat zoekende naar interessant speelgoed voor mijn zoontje... Het liefst ravot hij... klimmen op de bank, alle kussens van de bank afgooien en daarin duiken... spelen met de afstandsbediening, telefoon etc... We hebben van alles qua speelgoed, maar niets kan hem echt boeien tot nu toe. Of zal dat de leeftijd zijn?

Ben benieuwd waar jullie kindjes van deze leeftijd graag mee spelen.

2. IngridE

IngridE Fanatiek lid

Oct 31, 2011
    1,214
    0
    36
    Brabant
    Haha, dat is ook het favoriete speelgoed van onze Stijn.

3. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier was ik toen z'n favoriete speeltje :D

Had ook niet echt interesse in z'n speelgoed of ik moest erbij zitten op de grond, wat ik dan ook vaak deed...en dan gebruikte hij mij als klimpaal of we gingen met een bal spelen of met z'n autootjes en we gingen wat vaker een rondje om. Was hier dus een fase dat ie niet met z'n speelgoed speelde...

4. Michiee

Michiee Niet meer actief

haha ja hier ook , maar ook boekjes !
    het liefst wilt ze de hele dag boekjes lezen en buiten wandelen .

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

De cd's van de radio op de afbeelding :D kan hij een dik halfuur mee bezig zijn. Knettert lekker op de grond.
    Verder is hij gek van beertjes, praat er echt tegen, geeft kusjes (bijt in de neuzen van beren)
    De babywalker en toetoet autogarage vind hij ook leuk.
    Ballen om achterna te tijgeren of auto's
    En van die plastieken ringen, knettert ook lekker op de grond.
    Boekje kijken vind hij ook leuk
    Plastieken blokjes met een vormenstoof maar dan alleen de blokjes ervan

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Oh, wat leuk... boekjes lezen! Dat wilde ik ook zo graag met mijn zoontje doen, de kast staat vol met boekjes... maar tot nu toe heeft hij nog niet het geduld ervoor. Hij eet ze liever op!:D

Maar verder herkenbaar dus... Mijn zoontje had zaterdagmorgen in alle vroegte mijn schoonzusje wakker gebeld... oeps...:)

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Ziet er leuk uit die radio! Maar de cd's zijn dus favoriet haha.:) Als het maar lawaai maakt hè.

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Boekjes en tijdschriften!
    dat engelengeduld heeft ze niet van mij :p
    kan echt een half uur bezig zijn om met dr duimpjes twee pagina's van een tijdschrift van elkaar te plukken

9. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Dat is vast een heel leuk gezicht Krullie. En heerlijk dat ze daar zo mee bezig kan zijn.

10. Michiee

Michiee Niet meer actief

wat voor boekjes hebben jullie?

Hier zijn de boekjes met plaatjes en 1 woord zeg maar ''hot'' haha :D
    ik dacht eerst pfff mag ik de hele dag die woordjes opnoemen en de plaatjes aanwijzen ik wil liever een echt verhaal voorlezen.
    maar het werpt zijn vruchten af want mijn dochter spreekt nu een heleboel woordjes uit en kan ook dingen aanwijzen.
    Als ik bijvoorbeeld zeg waar is de beer , dan wat ze de beer aan . en zegt ze beer!
    of waar is de pop ? dan wijst ze de pop aan zegt ze dus Pop ;)

Dus echt een lang verhaal lukt hier ook nog niet hoor.
    Heb een heel mooi sprookjesboek die op ons ligt te wachten tot ze dat echt leuk vind..
    ik kan niet wachten :D

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Jaaaa de radio zelf is nog niet zo interessant :) ik denk dat hij later fysica wil gaan studeren want als hij het zo gooit dan tikt dat 3 keer de lucht in en zo 5 keer en op deze manier 1 keer enz,... Haha.

12. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    We hebben heel veel verschillende boekjes. Eens kijken morgen of ik ook boekjes heb met 1 woord en een plaatje. De voelboekjes vindt hij nog wel leuk trouwens. Ja, dat lijkt me nu ook zo leuk... een mooi verhaal voorlezen terwijl hij lekker op mijn schoot zit rustig te luisteren.:D

13. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    :D:D:D

Die van mij wordt acrobaat denk ik.:D

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Boekjes lezen vind hij nu pas leuk. Als ik wijs dan kijkt hij ook echt.
    En hier hingen de slingers van zijn verjaardag nog op, in een bumba boekjes stonden ook slingers. En dylan kijken naar onze slingers, boekje, slingers, boekje,... Haha

15. Michiee

Michiee Niet meer actief

haha ja precies..maar dat gebeurd hier ook nog niet echt.
    het zijn echt die woordjes en ohja! voelboekjes !
    die zijn ook helemaal gaaf hier :p

Sinds ze 11 maanden is pakt ze die kleine boekjes dus maar nu kan ze al ongeveer 15 woordjes zeggen , en ook aanwijzen .
    ik denk zelf dat dat echt door die boekjes komt , of ik praat gewoon veel tegen haar de hele dag ;)

16. sydneys

sydneys Niet meer actief

Je kleintje ravot graag?
    Ik weet dat de winter nog niet eens is begonnen maar misschien al kijken voor buitenspeelgoed?
    Een water/zandtafel is denk ik heel leuk, of een klimtoestel?

Sommigen hebben ook een ballenbak voor binnen. Lijkt me ook leuk als je er plaats voor hebt

17. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Leuk dat ze al zoveel woordjes zegt Michiee!

Sydneys, wat is een water/zandtafel?

18. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

Nov 11, 2007
    2,501
    2
    38
    Thanks! Had er nog nooit van gehoord. Ziet er superleuk uit. Ga ik onthouden!:)

Share This Page