baby uit ziekenhuis

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Little22Miracle, 7 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Hoi,
    Mijn zoontje heeft 3 dagen in het zh gelegen ivm Rs virus
    Aan het zuurstof, we zijn nu weer thuis, geweldig natuurlijk maar het probleem is
    Hij huilt alleen maar, bij me willen zitten, snap dat wel maar is er een manier om hem, weer vertrouwd te maken dat als ik even aan het afwassen ben , ook echt weer terugkom?

2. knap

knap Niet meer actief

Geef het even de tijd. Hij moet het allemaal nog een plekje geven gewoon een lekkere knuffel dag samen doe boel de boel en neem hem even overal mee naartoe over een paar dagen weer wat mindere mee nemen overal naar toe en zo weer vertrouwd maken. Geef het dus even de tijd en het is ook de leeftijd dat ze eenkennig worden.

3. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Onze oudste heeft ook een paar keer in het ziekenhuis gelegen, en inderdaad het kost tijd...je merkt vanzelf dat het weer minder wordt en hij meer zijn eigen gang weer gaat

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou hem gewoon lekker bij me houden. Heb je eventueel geen draagdoek die je nu kunt gebruiken? Is hij toch lekker bij je en je kunt iig nog iets doen :)

5. Little22Miracle

Little22Miracle Actief lid

3 okt 2011
    432
    0
    0
    Draagdoek is geen optie hij is 10,5 kilo en ik bn rugpatient , hij zit nu in de kinderstoel & ik ben afwassen gaat redelijk zo, dank voor de tips

Deel Deze Pagina