Mijn zoontje van 3.5 maand heeft nu al 3 weken dat er elke dag een klodder oorsmeer uit zijn linker oor komt.. hij lijkt er geen pijn aan te hebben ofzo.. Maar is dat normaal of moet ik er is door de dokter naar laten kijken?
Mijn zoontje maakt ook veel smeer aan, wordt nu pas wat minder. Zolang hij geen pijn heeft en het smeer er normaal uitziet is het gewoon normaal mijn inziens.. Ik maak me er geen zorgen over in ieder geval..
Mijn jongste heeft ook veel oorsmeer. De cb- arts en huisarts hebben al eens gekeken, maar er zit verder niks achter en hij heeft ook geen last, dus het hoort er gewoon bij.
Onze dochter van 3 mnd heeft het ook.Ik dacht ook eerst aan een loopoortje alhoewel ze totaal geen klachten oid heeft.Maar vocht uit een loopoor zijn vaak hard opgedroogde korstjes en wat zij heeft is echt van die smeuige oorsmeer.Ik moet het zeker om de dag schoonmaken.Onze oudste had het indertijd als baby ook veel kan ik me herinneren.Hij is nu bijna 9 jaar en heeft er verders nooit last van. Zal er idd wel bij horen.