Onze zoontje is sinds donderdag op vrijdag ziek geworden. (op zich niet zo vreemd,aangezien de griep heerst) Hij had vrijdag en zaterdag alleen sóchtends en s'avonds verhoging,overdags niet. Ook is hij strondverkouden. Wel is hij de heel dag hyper en wilt overdag bijna niet liggen,laat staan slapen. Vanochtend ging het eigenlijk goed,hij had ook geen verhoging meer. Dus heb ik hem toch maar na kdc gebracht. Net werd ik gebeld,dat hij toch weer verhoging had gekregen,en ze komen hem zo na huis brengen. Normaal gesproken zou ik dan ook niet veel doen,hem gewoon laten uit zieken. Maar nu met de feestdagen in het vooruit zicht en daarna ook nog direct weekend,zit ik toch een beetje te twijffelen. Afwachten of toch maar alvast voor de zekerheid de huisarts bellen. Dus ben benieuwd,wat zouden jullie doen? Alvast bedankt voor jullie advies.
Vervelend, maar wel gewoon afwachten en uitzieken. Hij heeft tenslotte alleen soms verhoging? Dat kan prima bij verkoudheid horen. Mijn zoon was daar ook gewoon echt beroerd van inclusief overgeven tijdens het hoesten en nachtelijk huilen. Was gewoon een verkoudheid helaas.