Vanmiddag viel onze oudste poes vd bank tijdens het slapen en de 2 katers schrokken zich te pletter. 1 sprong een gat in de lucht en vloog langs S waardoor ze schrok en het op een huilen zette....Dacht ik tot ik haar net in bad ging doen.... Ik trok haar truitje uit en wat zie ik daar?? 2 flinke krauwen op haar armpje Het was dus ook pijn waardoor ze ging huilen. 1 kras is open en bloeide ook nog een beetje na het badje.... Die lompe kat is dus van schrik over haar heel gevlogen ipv erlangs. Raar wat katten kunnen doen in schrik want ze komen anders nooit in de buurt als S ligt te spelen en diegene die nu dus over haar heen is gevlogen zet nooit 1 pootje op het kleed.... Kan het kwaad meiden, weet niet zo goed wat ik ermee moet doen???? Het is een binnen kat.
Gewoon even goed schoonmaken met jodium ofzo. Ze is ingeënt (of niet?) dus hoeft geen prik te halen voor tetanus.
Ja ze heeft haar inentingen gehad, schoonmaken heb ik gelijk gedaan na het badje. Oke, ik hou het in de gaten.
Nou...een kattekrabbel moet je juist openhouden vanwege bacteriën die ze kunnen hebben, dat kan gaan ontsteken. Google er even op. Verder kan het geen kwaad hoor.