hi ik ben erg grieperig, mag ik een zetpil gebruiken? ik geef nl nog bv. thanxxx p.s. ik merk nu hoe zwaar het kan zijn met een kleine en ziek zijn. Ik verlang zo naar bedje
Idd zetpil paracetamol mag gewoon, tenzij je een zetpil hebt met wat anders. Maar parracetamol mag gewoon tijdens de borstvoedingsperiode. @liefzonnetje: misschien omdat ze misselijk is en moet overgeven. Of misschien kan ze geen pillen slikken? Kan natuurlijk van alles zijn.
Ik vind pillen slikken inderdaad vreselijk! Geef mij maar 10 Prikken dan 1 Pil. Vandaar die zetpil, niet echt smakelijk maar wel de juiste oplossing. Ik heb panadol zetpillen.
Dacht al zoiets. (same here, maar dat van die prikken niet hoor 8) ) Ach je moest eens weten, er zijn genoeg mensen die ze hebben/gebruiken hoor. Anders werden ze allang niet meer in de winkels verkocht. In panadol supp zit geen coffeïne, dus mag je gebruiken. Groetjes..
aha.. tja daar heb ik niet aangedacht.... misselijk zijn is bij mij inherent aan mijn gehele zwangerschap en ben het nu dus ook eigenlijk nooit meer geweest..... maar als ik er aan terug denk... aachhhhhhhhhhhhhhh sterkte meid en beterschap!
Ach liefzonnetje, je kan natuurlijk niet overal aan denken voor de meeste mensen is het slikken van pillen zo vanzelfsprekend. En miss x ook nog beterschap vanaf hier.