bv uit de vriezer

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Cookie, 23 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Even een vraagje:

Arend lust geen bv die uit de vriezer komt. Maar ik heb inmiddels wel een voorraadje liggen. Wat kan ik er nog meer mee doen behalve dan met een flesje geven?

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant

3. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

17 aug 2006
    2.074
    0
    0
    temperatuur is inderdaad enorm belangrijk! Speel daar eens mee....
    ons mannetje is super kieskeurig wat temperatuur betreft.... ik heb geen idee hoe warm zijn flesje moet, aangezien ik hem nooit een fles geef, maar weet wel dat vriendlief tussendoor nog wel eens de fles moet opwarmen...
    of wat we nu doen is een fles in 2 etappes geven... eerst 50 ml opwarmen, dan nog een keer 50 ml, zodat je het niet 2 kee rhoeft op te warmen.

Ik zou dus ff proberen of het daar aan ligt, het zou zonde zijn als je je voorraad weg moet gooien...

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mischien kun je er tzt pap van maken ? Biobim bind goed met moedermelk.

En ik weet niet hoeveel het is maar mischien kun je het doneren aan het moedermelknetwerk zodat je een ander kindje er blij mee kunt maken.

5. Cookie

Cookie Bekend lid

25 jun 2007
    705
    0
    0
    Bedankt voor de reacties!
    Ik denk dat ik het voorlopig maar bewaar en er over twee maanden pap/fruit hapjes mee ga maken (proberen ;) ). Weggooien vind ik zo zonde!

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    De smaak kan veranderen onder invloed van enzymen in je melk. Als je toch echt vriezervoorraad moet hebben, en Arend moet die drinken, dan kun je voor je de melk invriest de melk kort verhitten tot 70 graden, de enzymen verliezen dan hun werking, waardoor de smaak niet meer achteruit gaat.

Deel Deze Pagina