Jarig op 5 december...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door fanny73, 31 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fanny73

fanny73 Lid

11 jan 2011
    70
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn zoontje is op 5 december geboren, hij wordt dit jaar 1 dus nu nog geen punt, maar ik wil graag dat hij in de toekomst ook zijn verjaardag leuk kan vieren en ervaren...heeft iemand tips hoe dit t beste te organiseren?
    Altijd 1 week eerder vieren bijv..?

2. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Ook toevallig mijn zoontje wordt ook op 5 december 1 jaar.. wij vieren het dit jaar de zondag ervoor. Ik denk dat ik zijn verjaardag de komende jaren gewoon in het weeend vier, net zo makkelijk en als hij op school zit op zn eigen verjaardag... Iedereen zegt altijd dat het niet leuk is voor een kind maar waarom zou het niet leuk zijn?? Niet alle kindjes kunnen tesnslotte zeggen dat hun verjaardag echt een feestdag is en dat ze op school allemaal leuke dingen gaan doen..

3. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Ons zoontje is dan wel niet op 5 december jarig maar wel heel dicht daarbij.
    Ik ben er erg voor om zijn verjaardag op de zelfde dag te vieren dus heb ik nu als voornemen om sinterklaas straks gewoon wat eerder te doen. Bijv. laatste weekend van november, dan met de smoes dat hij op 5 december veels te druk is! Dus Sinterklaas eerder en verjaardag gewoon op de dag zelf!

Deel Deze Pagina