Hoi allemaal, Zijn er dames die niet meer werken na de zwangerschap? Ivm ziekte of uit eigen overweging gestopt? Voor mijn veldonderzoek heb ik nog een aantal dames nodig om te “interviewen” gewoon digitaal.. en anoniem! Als iemand mee wilt doen, stuur mij dan aub een pbtje. Alvast enorm bedankt!
Ik niet, life goes on.... maar moet zeggen dat een jaar verlof zoals in Duitsland mij wel heel erg aanspreekt helaas maar mnd kunnen rekken door alle vakantie dagen in te zetten. Puur om zelf beter te herstellen en fijne hechting met je kind te ontwikkelen. (#couveuse ouder, huilbaby, ks en weer zwaar werk in de zorg)
Ik wil wel mee doen. Bij beide dames een langere tijd gestopt (bij beide contract niet verlengd) om daarna te gaan werken. Om weer terug te gaan naar maar 10uur per week wou eigenlijk stoppen.
Nee inderdaad, vriendin van mij woont in Duitsland haar bek viel open dat mijn man na 2 dagen aan het werk moest terwijl mijn dochter en ik nog in het ziekenhuis lagen, en zo snel de vrouw ook weer aan het werk moet. Maargoed succes met je onderzoek Denk los van aantal vrouwen wat echt niet werkt er veel meer oren naar hebben maar financieel en met werk niet haalbaar is helaas.
ik ben gestopt met werken na mijn zwangerschapsverlof en daarna 11,5 jaar thuisblijfmoeder geweest Dat is dus al wel bijna 13 jaar geleden
Ik moest stoppen (jaar zw) door ziekte door zwangerschap (HELLP-Syndroom), Dus wel thuis, niet echt gestopt. Daarna gestart met 2 dagen i.p.v. 4.
Ik werk als zelfstandige en neem sinds de geboorte van ons kleintje veel minder klussen aan. Je mag me pb-en als je wil.
Ik ben bewust gestopt met werken en thuisblijfmama van 4 kindjes. Je mag me een pb sturen met de vragenlijst