Kortademig, benauwd, moe en futloos.wie herkent dit?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sannie1981, 6 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames,

Ik ben sinds een week erg moe, futloos en heb het daarnaast benauwd en ben kortademig. het moe en futloos zijn, daarvan weet ik dat het echte zwangerschapskwaaltjes zijn,maar ik heb dus vooral echt last van de kortademigheid en benauwdheid. het lijkt net of ik elke keer niet genoeg lucht krijg en echt moet snakken naar adem.
    ben ook niet vooruit te branden.

Wie herkent dit of weet wat dit kan zijn en vooral wat ik er eventueel aan kan doen??? Het is behoorlijk vervelend. ben afgelopen week ziek thuis geweest ( om andere reden hoor),maar ik kan mij maar amper voorstellen dat ik maandag zo moet gaan werken.

Liefs Sannie

2. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Helaas herken ik de klachten, maar ik ben dan ook wat langer zwanger dan jij. Maar het is idd een echte zwangerschapskwaal, vooral in het begin en aan het eind. Ik denk dat we het maar moeten accepteren. Kun je volgens mij weinig aan doen, alleen luisteren naar je lichaam en het de rust te geven die het vraagt....maar dat lukt dus niet altijd! Succes!

En nog gefeliciteerd trouwens! :)

3. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Ik herken de klachten ook. Volgens mijn vk echte zwangerschapskwalen.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ik heb er ook last van!
    even naar de winkels is eigenlijk al teveel
    en van het huishouden komt helemaal al niks (schaam me diep)

suc6 meid! hoop dat het snel beter gaat!

5. Vlinder24

Vlinder24 Fanatiek lid

24 feb 2010
    1.372
    3
    38
    Ik herken het op dit moment heel erg!!

Ben harstikke moe, heb het super benauwd en ook kortademig!! ga er morgenochtend toch maar eventjes voor naar de dokter..

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ja ik herken het ook:)

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Lijkt me wel vreemd zo erg kortademig al. Misschien hebt je dan toch ijzer tekort. Ijzer zorgt ervoor dat je zuurstof goed opgenomen wordt door je lichaam. Als ik erg moe ben dan neem ik meteen ijzer tabletten van Floradix en dat gaat het goed en voel ik me meer energiek.

Charlie

8. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    ik ben ook erg moe. boodschappen doen is zo vermoeiend. huishouden lukt nog wel. gewoon rustig aan en in m'n eigen tempo.

9. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier precies hetzelfde! Hoort er gewoon bij, maar kan inderdaad zijn dat je ijzer wat laag is. Neem aan dat je binnenkort toch bloed moet prikken, dan krijg je het vanzelf te horen als het zo is :)

10. ukkepuk80

ukkepuk80 Actief lid

24 sep 2009
    452
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd zwangerschapskwaaltjes allemaal. Maar wat misschien ook wel helpt is als je een vitamine preperaat voor zwangeren gaat slikken. Misschien voel je je dan ook wat beter?!

11. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat voor vitamine preperaat??Ik slik nu van vsm puur mama, dit bevat volgens mij naast foliumzuur ook andere vitamine.

Aanstaande dinsdag krijg ik weer een echo ( krijg er nm elke week 1), dus dan zal ik t eens aan de arts vragen of ik misschien ijzer te kort kan hebben.

liefs sannie

12. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen

DIe is prima hoor heb ik ook altijd geslikt;)
    tegen de 30week tot 33 week heb ik nog extra ijzertabletten geslikt voorgeschreven door de vlos

Deel Deze Pagina