Hoi, Ik heb een vraagje, Ik heb bij mijn vorige pil ronde 4 pillen gemist omdat ik in het buiteland was op dat moment en de strip thuis was vergeten. Ik ben gewoon vrolijk verder gaan slikken en we hebben ook gewoon sex gehad zonder extra voorzorgs maatregelen. ik heb toen tusssendoor 1x een beetje rose bloed gehad bij het afvegen, maar ben wel ongi geweest (was wel beetje minder dan normaal) Nu heb ik sinds 2 weken "last" van een sterk ruikende urine verder geen enkele klachten die zouden kunnen wijzen op een blaasontsteking wel ben ik vanochtend bij de huisarts geweest voor mijn zeer pijnlijke heupen. Zij constateerde een slijmbeusonsteking in/aan mijn heupen (wist niet eens dat je die daar ook had ) kan dit allemaal aan elkaar gelinkt zijn? Huisarts had het enorm druk vanochtend en werd dus een beetje opgejaagd. kan iemand mij helpen?
Hoi Allegria, volgens mij is het rose bloedverlies en de sterk ruikende urine niet gelinkt aan een slijmbeursontsteking. Het kan wel zijn dat je te weinig hebt gedronken laatste tijd en je urine daarom zo riekt. Het bloedverlies heet spotting en gebeurt wel eens vaker in de cyclus. Ik denk dat het toevallig allemaal bij elkaar is. Groetjes Brigitte