schoenen met soepele zool, waar te koop

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mama van JS, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van JS

mama van JS Niet meer actief

Ik ben voor mijn zoontje op zoek naar stevige schoentjes maar met een soepele zool. Ik ben net al bij meerdere winkel geweest maar nog niks kunnen vinden. Was overigens in bataviastad, dus daar heb je niet gewoon een van haren ofzo.

Iemand een idee waar je dit kan krijgen, of eventueel welk merk goed is?

Mijn zoontje zit in maatje 20 dus dan is de keuze al een stukje kleiner, schijnbaar heeft hij wat grote voetjes.

Groetjes

2. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Shoesme heeft zachte zooltjes..

3. ikke1610

ikke1610 Lid

21 mrt 2011
    33
    3
    8
    NULL
    NULL
    Bardossa ook, ook in maat 20. Heb hetzelfde probleem.

4. mama van JS

wanneer is het trouwens echt nodig om je kindje schoentjes aan te trekken? Mijn zoontje loopt al heel lang langs de tafel enzo. Los kan hij nog niet.

Thuis laten we hem meestal op blote voetjes of sokken lopen maar buiten zal hij toch meer aan moeten. En sloffen aan buiten vind ik een beetje smerig eerlijk gezegd.

Groetjes

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

6. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'.

7. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shoesme kan soepele zolen hebben, maar in grotere maten zijn ze ook lomp en stug net als de meeste schoenen. Ik vind zelf de Elafant van van Haren erg goed. Deze zijn mooi soepel, hebben een goed voetenbed en zijn in verschillende brede te kopen...

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    shoesme en dan de "babyproof" variant dat zijn schoentjes waarmee ze kunnen leren lopen en deze zijn geschikt voor buiten maar wel een extreem flexibele zool.
    Mijn dochter heeft eerst de "babyproof" gehad en nu is ze over naar de extreme flex dat is dan weer wat stugger als de babyproof maar ze loopt nu ook al een paar maandjes.

http://www.getthatshoe.nl/.a/6a010535ec94ae970b0133edee9515970b-250wi

9. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
  10. mama van JS

bedankt voor de reacties meiden, ik zal hier eens even rond gaan kijken naar de merken die jullie hebben opgenoemd.

Groetjes

11. Bri

Bri Niet meer actief

Schoentjes zou ik pas doen als je kindje echt los loopt, en dan niet voor één meter maar wat langer.
    Binnen zou ik gewoon slofjes aantrekken, of op blote voeten laten lopen. Dat is het beste voor de ontwikkeling van de voetjes, en voor het leren lopen. in het begin moeten ze de grond nog ´beet kunnen pakken´ met hun tenen. Dat gaat niet met schoenen met stuggere zooltjes.

Je zou de Shoesme babyproof kunnen overwegen, maar die heb ik zelf pas gekocht toen de kids een stukje los liepen (ongeveer 1-2 mnd na het eerste stapje los). Voor die tijd liet ik ze sowieso niet buiten lopen, omdat ze na iedere twee meter gingen zitten, dat vond ik niet zo'n goed plan.

Nadeel is dat deze schoentjes maar tot maat 22 gaan en dan nog heel klein vallen ook. Mijn dochter heeft ze gehad van 11 tot 14 mnd, en daarna waren ze te klein voor haar en moesten we over naar een stugger type. Gelukkig was ze daar toen ook wel aan toe. Ze heeft heel grote voeten, en was gelukkig erg vlot met lopen...

12. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Hier ook de Elefanten van Van Haren. Nummer 1 is het meest soepel, ze hebben dan ook nog nummers 2 en 3. Kosten zo'n €30. Wij zijn er tevreden over.

Deel Deze Pagina