Ik heb sinds het weekend ineens een hele harde bult in mijn borst. Nooit eerder gehad! Maak me er eigenlijk wat zorgen om. Volgens mijn vriend en mijn moeder zijn het gewoon mijn melkklieren die nu gaan opzetten voor de bevalling maar dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook niet. Komt iemand dit bekend voor?
Ik heb dit ook.Harde bult-schijf. Bij mijn dochter heb ik er niet zo opgelet.Misschien zijn het toch je borsten die zich aan het voorbereiden zijn. Als je het niet vertrouwd kan je ook je verloskundige vragen wat het kan zijn.
Ik vermoed dat je moeder en vriend gelijk hebben. Heb ook bulten in mijn borsten gehad tijdens mijn zwangerschap en nu ik bevallen ben en de melkproductie op gang is gekomen word ik er een beetje eng van hoevel bulten er bij gekomen zijn, het lijken wel trosjes en zijn nu ook pijnlijk.
pas op dat het geen ontsteking wordt meid.... Ga je bv geven? Anders even in de douche de bult wegmasseren, het zijn verstopte melkkliertjes en die moet je dus echt wegmassere want het kan heel erg pijnlijk zijn... @Kari geef jij bv? Anders even onder het drinken wegmasseren...
Ja ik wil heel graag borstvoeding geven. Bij Isabella had ik na de bevalling ook allemaal harde bulten in mijn borsten maar toen had ik ook erge last van stuwing. Nu ben ik nog gewoon zwanger en zit die dikke bult er al. Kan het ook niet wegmasseren. Maar het is ook niet pijnlijk ofzo.
Ahh dan heb je ervaring ermee heb het zelf ook gedaan 1 jaar lang en daarom weet ik dat het heeeel erg pijnlijk kan zijn zo`n bult.. Hmmm hou het in de gaten anders even naar HA? En onder het drinken ku je m dan ook niet wegmasseren? Dat deed ik altijd en na een tijdje was de bult weg... Pffff hahahaha je kindje met nog geboren worden?!! OOoh echt ik ben zo dom deze zwschap hahahahaha
Ha ha ik dacht al, wat zegt zij nou weer??? Ja het kindje moet nog geboren worden dus melkproductie is er nu nog niet